خبرهای داغ:
خبرگزاری بسیج: فرمانده سپاه کلیبر در آغاز رزمایش گردان های بیت المقدس این ناحیه در اردوگاه مدافعین حرم با توصیه بسیجیان به صفا، صمیمیت و ایثار و از خود گذشتگی گفت: در دوران دفاع مقدس ایثار و از خود گذشتگی نیروهای رزمنده موجب خلق حماسه های جاوید شد.
کد خبر: ۸۷۵۴۷۵۰
|
۰۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حسین حاتمی افزود: باید در روزهای سخت و ماموریت ها اتحاد و ایمان و ایثار سرلوحه کارها قرار گیرد و بسیجیان به عنوان پرچمداران نظام اسلامی یاوران صدیقی برای رهبر فرزانه و انقلاب اسلامی باشند.

وی افزود: انسان با دیدن عشق، شعور و نشاط بسیجیان به خود می بالد که انقلاب اسلامی ایران پس از گذشت چندین سال همچون روزهای نخست در پیشانی تاریخ می درخشد.

حاتمی ضمن توجیه اهداف رزمایش اظهار داشت: همه ساله رزمایش گردان ها به منظور حفظ انسجام و آمادگی های رزمی و دفاعی برگزار می شود و تقویت بنییه دفاعی کشور چه از نظر نیروی انسانی کارآمد و چه از نظر تجهیزات نظامی جزو ضروریات بوده و باید برای مقابله با ترفندهای دشمنان این آمادگی حفظ شود.
رزمایش گردان های بیت المقدس حوزه های کربلا و خاتم الانبیا کلیبر در اردوگاه مدافعین حرم(امامزاده قاسم) در حال برگزاری است.
ارسال نظرات