امام جماعت روستای مالک‌اآباد اراک گفت: شهدا در راستای تداوم و پیروزی نظام تلاش کردند و در این مسیر نیز جان خود را نثار کردند و امروز نیز راه و یادشان همیشه جاودانه خواهد ماند.
کد خبر: ۸۷۵۴۷۷۴
|
۰۹ مهر ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ جمعی از بسیجیان حوزه مقاومت بسیج شهدای بدر سپاه ناحیه مقاومت اراک با خانواده شهید عبدالحسن چنانی دیدار کردند.

امام جماعت روستای مالک‌اآباد در این دیدار اقتدار ایران را مرهون خون شهدا دانست و گفت: عزت و اقتدار ایران اسلامی مرهون خون مطهر شهدا و ایثارگری‌‍های جانبازان و آزادگان است و خانواده های معظم شهدا و ایثارگران سهم بزرگی در این امر دارند.

وی افزود: شهدا در راستای تداوم و پیروزی نظام تلاش کردند و در این مسیر نیز جان خود را نثار کردند؛ خانواده شهدا به رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس روحیه شجاعت و دفاع می‌دادند.

امام جماعت روستای مالک‌اآباد تصریح کرد: فرهنگ شهادت در میان خانواده‌های ایرانی نهادینه شده و این موضوع را می توان در حضور رزمندگان در دفاع از حریم اهل بیت مشاهده کرد.

وی در ادامه یادآور شد: ظام مقدس جمهوری اسلامی پیشرفت و اعتلای خود را مدیون شهیدان و خانواده آنان می‌داند و ما نیز باید تلاش کنیم تا با تمام وجود در خدمت خانواده معظم شاهد و ایثارگر که در راه مسیر دفاع از ارزش های اسلامی همواره پیشگام بوده‌اند باشیم.

امام جماعت روستای مالک‌اآباد در پایان خاطرنشان کرد: شهدای ما در واقع هم حیات مادی و هم حیات معنوی ما را تامین کرده اند و امروزه امنیت، آسایش، توسعه و ابعاد معنوی حاکم در کشور را مدیون خون پاک ایشان هستیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات