به منظور توسعه فعالیت‌های علمی آموزشی در سطح پایگاه‌ها

اولین پایگاه علمی بسیج سپاه روح‌الله در اراک افتتاح می‌شود

مسئول پژوهش و اختراعات سپاه روح‌الله گفت: به منظور تقویت و توسعه فعالیت‌های علمی آموزشی در سطح پایگاه‌های مقاومت بسیج اولین پایگاه علمی بسیج در اراک روز شنبه در مسجد امام جواد(ع) کوی رضوی افتتاح می شود.
کد خبر: ۸۷۵۴۷۹۳
|
۰۹ مهر ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۶

سرهنگ پاسدار عرب مسئول پژوهش و اختراعات سپاه روح‌الله در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج استان مرکزی از افتتاح اولین پایگاه علمی بسیج در اراک خبر داد و گفت: باتوجه به ابلاغیه سازمان بسیج می بایست دو پایگاه علمی بسیج در سطح استان مرکزی برای امسال مورد بهره‌برداری قرار گیرد که به این منظور پایگاه‌ها را مورد ارزیابی قرار دادیم.

وی افزود: پایگاه مقاومت امام جواد(ع) در کوی رضوی شهرستان اراک باتوجه به ظرفیت علمی درخور توجه به عنوان اولین پایگاه روز شنبه پس از نماز مغرب و عشا در مسجد امام جواد(ع) کوی رضوی افتتاح خواهد شد.

مسئول پژوهش و اختراعات سپاه روح‌الله تصریح کرد: بیشتر فعالیت‌های پایگاه علمی در کنار امورات فرهنگی، علمی و سیاسی به مباحث و برنامه‌های علمی و پژوهشی خواهد پرداخت و به عنوان محور فعالیت های علمی در سطح شهرستان اراک قلمداد خواهد شد.

سرهنگ پاسدار عرب با اشاره به اینکه پایگاه دوم نیز به زودی افتتاح خواهد شد، گفت: پایگاه دیگر علمی بسیج در یکی دیگر از شهرستان های استان افتتاح خواهد شد و به این منظور نیز بررسی و ارزیابی پایگاه‌های مقاومت بسیج در سایر نواحی بسیج استان ادامه دارد.

وی افزود: اعضای شورای پایگاه از نظر تحصیلات، دارا بودن امکانات سخت افزاری و نرم افزاری برای اجرای برنامه های علمی و پژوهشی از جمله سالن های مطالعه و کتابخوانی، دارا بودن ظرفیت های لازم برای اجرای برنامه های علمی، برگزاری جلسات و دوره‌های علمی که منجر به ارتقاء سطح علمی بسیجیان می شود از جمله شاخص های ارزیابی برای پایگاه علمی بسیج بود.

مسئول پژوهش و اختراعات سپاه روح‌الله تصریح کرد: پس از راه‌اندازی و فعالیت سرکشی لازم را نسبت به پایگاه اعمال خواهیم کرد تا نحوه عملکرد را در حوزه علمی مورد سنجش قرار دهیم و برای رفع مشکلات و ابهامات بتوانند از ظرفیت کارشناسان مرکز بهره گرفته و به نحو مطلوب ماموریت خود را در همان قالب برنامه های علمی از پیش تعریف شده انجام و به سطح دیگر پایگاه‌ها آن را گسترش دهند.

سرهنگ پاسدار عرب در پایان با اشاره به اهداف پایگاه علمی بسیج گفت: هدف ما کمک به رشد و ارتقاء سطح علمی استان است و یکی از این روش‌ها اجرای برنامه های علمی و ماموریت‌های علمی پژوهشی در سطح استان است که به تبع باعث رشد علمی استان و کشور خواهد شد و امیدواریم سال آینده با توجه به ظرفیت علمی استان سال آینده مجوزز پایگاه علمی بیشتری را کسب خواهیم کرد تا بتوانیم برنامه های علمی و پزوهشی را در سطح استان توسعه دهیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار