خبرهای داغ:
صلاحی گفت: تک ابر قدرتی هژمونی یعنی انکه آمریکا قصد دارد فرهنگ امریکایی را هم به سراسر جهان منتقل کند، نابودی کتابخانه قدیمی بغداد و آثار باستانی کشورها عامدانه و برنامه ریزی شده است.
کد خبر: ۸۷۵۴۸۰۹
|
۰۹ مهر ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۸

به گزارشخبرگزاری بسیج، رییس سازمان بسیج اساتید کشورمان امروز ضمن اشاره به بحث مهم جهاد کبیر در مقدمه سخنان خود، اظهار کرد: جهاد کبیر در عدم تبعیت از دشمن و کافر خلاصه می شود، که نخستین گام برای این کار شناخت دقیق دشمن است.
سهراب صلاحی با بیان اینکه زمانی تعارض بین دو فرد ایجاد می شود که تفاوت فکری باشد، گفت: پس از تفاوت فکری، تعارض در رفتار ایجاد می شود، دشمنان که امروز آمریکا در راس کشور مقابله کننده با کشورهای اسلامی است، فقط به دلیل ظهور انقلاب اسلامی دشمن نیستند بلکه ظهور اسلام و پیروزی انقلاب اسلامی این دشمنی را تشدید کرد.
رئیس بسیج اساتید کشور تصریح کرد: خصومت غرب با شرق ریشه تاریخی دارد و از این تفکر برمی خیزد که غرب نگاه زمینی دارد و بر این استوار است که معتقد بوده باید نسخه بنویسند و بقیه ملت ها عمل کنند.
وی تاکید کرد: fatf در زمان بوش پسر که سخن از مبارزه با اسلام به بهانه مقابله با تروریست بود، در جهان مطرح شد و به دنبال آن مرکز تروریست دنیا، منطقه خاورمیانه معرفی شد و باید بدانیم از منظر غرب تروریست همان مسلمانان هستند.
وی ادامه داد: انقلاب اسلامی در منطقه ویژه ای قرار دارد که پل ارتباطی افریقا، آسیا و اروپا بوده و مهد ادیان الهی است.

وی ادامه داد:  این نظام در منطقه ای به وجود آمده که کانون انرژی جهان محسوب شده، انقلاب اسلامی سخن جهانی دارد، برهمین منطق هم ساموئل هانتینگتون تنها تمدن انقلاب اسلامی را در مقابل تمدن غرب می داند.
صلاحی ابراز کرد: در مجموع غرب آسیا، راهبردی ترین منطقه جهان است که هر که بخواهد بر دنیا تسلط یابد باید بر غرب آسیا مسلط شود، این ریشه خصومت غرب با انقلاب اسلامی و نظام ایران است و این خصومت با مذاکره قابل حل نیست.
وی با بیان اینکه امروز بودجه نظامی امریکا نصف بودجه کل نظامی کشورهای دنیا است، تصریح کرد: امریکا ۲۵ درصد نفت دنیا را مصرف کرده و ۲۵ درصد تولیدات جهان را دارد، بنابراین برای حفظ خود باید بر جهان تسلط یابد وگرنه اضمحلالش حتمی است و  بر همین اساس برای ر سیدن به تسلط جهان باید بر کانون انرژی جهان تسلط یابد.
رئیس بسیج اساتید کشور با تاکید براینکه هدف جهانی امریکا، تبدیل شدن به تک ابرقدرتی هژمونی دنیا است گفت: تک ابر قدرتی هژمونی یعنی انکه آمریکا قصد دارد فرهنگ امریکایی را هم به سراسر جهان منتقل کند و نمونه هایی مانند نابودی کتابخانه قدیمی بغداد و آثار باستانی کشورها عامدانه و برنامه ریزی شده است.
وی یادآور شد: آمریکایی ها برای رسیدن به این هدف جهانی خود تجزیه کشورهای قدرتمند اسلامی منطقه خاورمیانه را طراحی کرده اند و مثلا قرار بر این است که روسیه به هفت کشور و ایران به پنج کشور تبدیل شود
وی خاطرنشان کرد: اهداف مشترک ما و روسیه عامل نزدیکی ارتباط ما با روسیه است چه اینکه آمریکا به دنبال تخریب و تجزیه روسیه و ایران توامان هستند امام مسئولان چرا متوجه این امر مهم نیستند.

وی تصریح کرد: توصیف دولت خبیثه انگلیس ریشه تاریخی دارد، استعمارها و خباثت های انگلیس در حق ملت ها دال بر این است.
صلاحی یادآور شد: چرا امروز قدرت عظیم ایران نادیده گرفته می شود و برخی به آن توهین می کنند، آمریکا در حالی که ادعای بزرگترین و برترین ارتش دنیا دارد، ۱۰ کماندو آن به دست نیروهای جوان نظامی ایران بازداشت شدند.
وی با یادآوری اینکه امروز مفهوم سازش به معنای تسلیم است ادامه داد: در سال ۸۲ رئیس دولت وقت، نامه ای به بوش پسر نوشت و پنج تعهد داد که به رسمیت شناختن اسرائیل، خلع سلاح حزب الله،کمک به آمریکا برای روی کار آمدن دولت مطبوع عراق، شفافیت هسته ای و رعایت حقوق بشر از آن جمله است و  امروز هم همان تفکر در پی مذاکره برای برداشته شدن تحریم ها از جانب آمریکا است که هرگز این تحریم ها برداشته نمی شود.
این مسئول بسیج کشورمان عنوان کرد: براساس اصول اسلامی، روزی که دشمن از باب مذاکره جلو می آید، باید آگاه بود که از پشت خنجر می زند اما در حال حاضر آمریکا و ایران دو سر معادلات جهانی هستند و نظم نوین جهانی را این تقابل مشخص می کند.
وی ادامه داد: امروز دوست و دشمن بر پیشرفت های حاصل جمهوری اسلامی اذعان دارد، حت دو نامزد ریاست جمهوری امریکا هیلاری کلینتون و ترامپ در ماه های اخیر خود ۶۶بار هر کدام نام ایران را برده اند گویا آنکه تنها هماورد امریکا در جهان ایران است.
صلاحی با تاکید براینکه دشمن خارجی به این پی برده اند که رهبر ایران اسلامی به زمین و زمان باج نمی دهد و این رمز پیشرفت جمهوری اسلامی است، گفت: چرا با این اوصاف برخی از مسئولان داخلی با وجود آنکه رهبری سخن از  خوشبین نبودن نسبت به آمریکا می زند، باز هم به دشمن خوشبین هستند.
وی بیان کرد: تحریم ها تنها برگ برنده آمریکا در برابر ایران است در حالی که گلوی استکبار در دست انقلاب اسلامی است، که در صورت تحقق فرمایشات رهبری همچون اقتصاد مقاومتی این تحریم ها هیچ اثری نخواهند داشت.
رئیس بسیج اساتید کشور با بیان اینکه اگر امریکا امروز در سوریه قدرت مانور ندارد به دلیل قدرت وجودی ایران در این منطقه است اضافه کرد: برای اولین بار در تاریخ، آمریکا شمارش معکوس جنگ سوریه را آغاز کرد و لی به واسطه اولتیماتوم جمهوری اسلامی ایران عقب نشینی کرد.
وی خطاب به دولتمردان ایران و توصیه بر افزایش اقتدار در عرصه دیپلماسی، گفت: اولین مشکل ملت ایران بحث اقتصادی نیست بلکه تحقیر ایران توسط آل سعود خبیث و ملعونه است.
صلاحی ابراز کرد: ما دو راه بیشتر نداریم، یا باید تسلیم بشویم که اگر قرار بر این بود ۲۵۰ هزار شهید تقدیم نمی کردیم و راه دوم تبدیل به قدرت بین المللی شدن است که ۸۰ درصد راه را رفته ایم.

این مسئول بسیج استادان بسیجی اظهار کرد: ایران برای تبدیل شدن به قدرت بین المللی تمام ظرفیت های لازم را دارد، ولی از ملزومات آن دو امر است نخست تقویت رتبه اقتصادی در جهان و دوم مدیریت جهادی است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها