امام جمعه بهاباد:

نیروی انتظامی ؛بهترین و کارآمدترین نیروها در نظام است/ تاکید برحفظ ورعایت شئونات اسلامی در ماه محرم

امام جمعه بهاباد بر رعایت حفظ حجاب و پوشش افرادی که وارد مجالس امام حسین علیه السلام میشوند گفت : افرادی که وارد مجالس ابی عبدالله میشوند باید با حجاب و پوشش کامل در این مجالس شرکت کنند و لباسشان گویای اینگونه محافل باشد.
کد خبر: ۸۷۵۴۸۲۱
|
۰۹ مهر ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بهاباد، امام جمعه بهاباد در خطبه های این هفته نماز جمعه شهرستان هفته نیروی انتظامی را به زحمتکشان عرصه نظم و امنیت تبریک گفت و ادامه داد: نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران یکی از بهترین و کارآمدترین نهاد در نظام است که امنیت پایدار کشور مرهون رشادت‌ها و از جان‌گذشتگی‌های این نهاد مقدس است.

حجت الاسلام دهقانی به خدمات شبانه روزی این نیرو در برقراری نظم و امنیت در جامعه اشاره کردو افزود : این نیرو شبانه روز در حفظ و امنیت کشور ومردم خدمت می کند تا ما درآسایش و امنیت باشیم و خونهای شهدای زیادی درراه حفظ وامنیت ریخته شده است.

امام جمعه بهاباد در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به فرارسیدن ماه محرم ماه عزاداری حضرت ابی عبدالله الحسین علیه السلام بر رعایت حفظ شئونات اسلامی در این ماه تاکید کرد و افزود : مراسمهای ابی عبدالله باید درراستا و شان امام حسین (ع) باشد.

وی با اشاره به هفته امر به معروف و نهی از منکر اشاره و خواستار آن شد تا آحاد شیعیان از فرصت ماه محرم و صفر برای تطابق رفتار و کردار خود با راه نورانی امام حسین(ع) بهره گیرند و پیام اصلی قیام آن حضرت که همانا امر به معروف و نهی از منکر است را به خوبی درک کرده و عمل کنند.

نماینده ولی فقیه در بهاباد عنوان کرد : در ماه محرم از ایجاد مزاحمت در ساعت پایانی شب برای مردم خودداری شود وسعی کنند مراسم عزاداری طوری تنظیم شود که به ساعات پایانی شب نیفتد و هیاتهای عزاداری با مامورین نیروی انتظامی در خصوص نظم و امنیت مجالس امام حسین (ع) تعامل و همکاری داشته باشند.

امام جمعه بهاباد بر رعایت حفظ حجاب و پوشش افرادی که وارد مجالس امام حسین علیه السلام میشوند گفت : افرادی که وارد مجالس ابی عبدالله میشوند باید با حجاب و پوشش کامل در این مجالس شرکت کنند و لباسشان گویای اینگونه محافل باشد.

امام جمعه بهاباد به سخنان مقام معظم رهبری در مراسم دانش آموختگی دانشجویان دانشگاه افسری اشاره کرد وافزود : مقام معظم رهبری در مراسم دانش آموختگی دانشجویان دانشگاه افسری ارتش نکاتی را بیان نمودند و افزودند : امروز دوست و دشمن از عظمت و قدرت و شجاعت ایران هراس دارد و ایران در دنیا چنان اقتدار پیداکرده است که امروز به استقلال کامل رسیده است .

وی با بیان اینکه معظم له بیان فرمودند نیروهای جوان و مومن و کار آمد ثروت واقعی کشور هستند بر تقویت نیروی جوان در کلیه زمینه ها تاکید کرد و گفت : تقویت ایمان در نیروهای جوان لازم و ضروری است و ایمان حرف اول و آخر را میزند.

امام جمعه بهاباد عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب در چند روز گذشته به یکی از نامزدهای انتخابات پندی حکیمانه دادند زیرا رهبری مصالح کشور را به خوبی درک می‌کند و مصلحت را به خوبی تشخصی می‌دهد.

وی با بیان اینکه در جامعه اسلامی باید مطیع امر ولایت باشیم اظهار داشت: رهبری توطئه‌ها را به خوبی می‌شناسند و تشخیص می‌دهد و مطیع بودن، عدم افرا و تفریط در کارها و مشارکت اجتماعی از ضروریات یک جامعه است.

لازم بذکر است: در مراسم نماز جمعه این هفته به مناسبت هفته نیروی انتظامی سرهنگ مهدی رحیم زاده فرمانده نیروی انتظامی بهاباد به ارائه گزارش و فعالیت های این نیرو در سطح شهرستان پرداخت.

ارسال نظرات