نفرات برتر تکواندو جوانان بزرگسالان استان مشخص شدند

مسابقات انتخابی تکواندوی جوانان و بزرگسالان استان مرکزی با هدف شناخت نفرات برتر برای حضور در رقابت های قهرمانی کشور در اراک پایان یافت.
کد خبر: ۸۷۵۴۸۳۲
|
۱۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۹
به گزارش خبرگزاری بسیج،مرکزی: این مسابقات روز جمعه با هدف شناخت نفرات برتر برای حضور در رقابت های قهرمانی کشور با شرکت ۶۰ورزشکار از شهرهای اراک، ساوه، خمین، محلات، دلیجان، شازند و تفرش در سالن تکواندو مجموعه ورزشی شهدای پنجم مرداد اراک برگزار شد.
 
در پایان و در اوزان هشت گانه در وزن اول ایمان گلشن حسینی از ساوه، وزن دوم علی اکبر طباطبایی از ساوه، وزن سوم مسعود خان محمدی از اراک، وزن چهارم محمد کیوان فراز خمین، وزن پنجم مهران رنجبر از خمین،  وزن ششم احسان احمدی از دلیجان، وزن هفتم آرمان اسلامی از ساوه و وزن هشتم علیرضا مهدوی از اراک عناوین نخست را به دست آوردند.
 
به گفته ابوالفضل ذوالفقار روشن، دبیر هیات تکواندو استان مرکزی، نفرات اول و دوم این مسابقات بعد از طی یک دوره اردوی آمادگی، به مسابقات قهرمانی کشور که  در نیمه اول ماه آینده برگزار می شود، اعزام خواهند شد.
 
داوری این مسابقات را بهروز کاووسی، داود عبدی، نبی نظری، فردین ادریس آبادی، محمدرضا ملکی فرد، محمدرضا حسابی و حبیب حسین زاده برعهده داشتند.
ارسال نظرات