خبرهای داغ:
فرمانده نیروی انتظامی هندیجان گفت:کشفیات و دستگیری عوامل قاچاق مواد مخدر در هندیجان ۴۸درصد نسبت به سال گذشته رشد داشته و این مبارزات با سوداگران مرگ ادامه خواهد داشت.
کد خبر: ۸۷۵۴۸۵۱
|
۱۰ مهر ۱۳۹۵ - ۰۷:۲۵
به گزارش خبرنگار بسیج در هندیجان ، درسخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه هندیجان این هفته به مناسبت هفته ناجا فرمانده نیروی انتظامی سرهنگ علی رعوفی ضمن گرامیداشت این هفته در جمع نماز گزاران مسجد جامع هندیجان اظهار کرد: نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران  با تقدیم هزاران شهید و جانباز همواره در برقراری امنیت و آرامش در بین مردم جامعه کوشا بوده و با پیروی از فرمایشات حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب  در مقابل هنجار شکنان و خلافکاران  با توکل بر خدا ایستاده گی و مبارزه می کند.

وی افزود:با پیگیرهای مستمر مأموران نیروی انتظامی هندیجان جرایم و هنجار شکنی نسبت به سال های گذشته در شهرستان کمتر شده است.

وی بابیان افزایش دستگیری و کنترول  متخلفین در شهرستان گفت: کشف کالاهای قاچاق ۶۰درصد در شهرستان نسبت به سال گذشته افزایش داشته و همچنین  ۲۶درصد دستگیری سارقان رشد خوبی داشته است .

رعوفی فرمانده نیروی انتظامی هندیجان عنوان کرد:تصادفات جرحی و فوتی درون شهری و برون شهری ۸۸درصد در هندیجان افزایش داشته که با تدابیر ایمنی اصولی این آمار درصدی کنترول و پیشگیری بشود.

وی بااشاره به خدمات رسانی نیروی انتظامی هندیجان برای شهروندان بیان کرد: خدمات رسانی نیروی انتظامی هندیجان شامل  صدور گذرنامه الکترونیکی پلیس بعلاوی ده ،  مددکاری و مشورتی در جلوگیری از جرایم ،کنترول مزاحمت ها و راه اندازی انگشت نگاری از برنامه های اجرایی شده نیروی انتظامی در هندیجان است.

خبرنگار هندیجان شعبانی
ارسال نظرات
پر بیننده ها