خبرهای داغ:
امام جمعه هندیجان گفت:برای خدمات دهی به زوار امام حسین (ع) وفراهم نمودن امکانات رفاهی در بیرون و درون شهرستان و مخصوصا درمسیر جاده های روستایی هندیجان با مشارکت مردم موکب ها و خیمه ها ساماندهی می شود.
کد خبر: ۸۷۵۴۸۵۶
|
۱۰ مهر ۱۳۹۵ - ۰۷:۳۷
به گزارش خبرنگار بسیج در هندیجان ،در خطبه های نماز جمعه این هفته در مصلای مسجد جامع  حجت الاسلام والمسلمین علی شمیل پور امام جمعه هندیجان ضمن تسلیت فرارسیدن ایام ماه محرم و گرامیداشت هفته ناجا اظهارکرد:واقعه عاشورا و قیام حضرت امام حسین (ع) یک دانشگاه  آزادی خواهی در مقابل ظالمان و مستکبران جهان است.

وی افزود:هیأت های مذهبی با برنامه ریزی ومدیریت مناسب مجالس های عزاداری امام حسین (ع)  را با شکوه تر برگزار نمایند.

وی بابیان کمک به هیأت های مذهبی در شهرستان گفت:مسؤولان شهرستان از هیأت های مذهبی حمایت مالی داشته و در مراسمات این هیأت ها شرکت داشته باشند .

شمیل پور امام جمعه هندیجان عنوان کرد:بامشارکت مردم فرهنگ حجاب وعفاف از طریق فضاهای مجازی افزایش پیدا کند و همچنین پیام های و درس های  عاشورا را ترویج بدهند.

وی با اشاره به برگزاری جشن عاطفه ها در شهرستان بیان کرد:با برگزاری جشن عاطفه ها در شهرستان به فکر قشر فقیر و مستضعف از جامعه باشید که برای تأمین مخارج زندگی در رنج هستند و برای مشارکت در این کار خداپسندانه کمک های مالی و غیر مالی را به کمیته امداد امام خمینی (ره) درهندیجان تحویل بدهید.

خبرنگار هندیجان شعبانی
ارسال نظرات
پر بیننده ها