حجت الاسلام و المسلمین دکتر صفری گفت: اباعبدالحسین (ع) دین اسلام را با نهضت عاشورایی در مقابل یزیدیان تا قیامت بیمه کرد.
کد خبر: ۸۷۵۴۹۳۹
|
۱۰ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرمی به نقل از سیفار،حجت الاسلام و المسلمین دکتر صفری در خطبه های نماز جمعه این هفته گرمی ضمن دعوت عموم به تقوا گفت: دنیا مانند دریای عمیقی است که خیلی ها در آن غرق شده است و برای نجات باید کشتی داشته باشی و کشتی نجات هر انسان تقواست.

حجت الاسلام دکتر صفری به روایات متعدد وارده از پیامبر(ص) و ائمه(س) با موضوع رعایت احترام و تکریم سالمندان اشاره کرد و گفت: روایات متعددی که از پیامبر(ص) و ائمه(س) با موضوع احترام و تکریم سالمندان و پدر و مادر وارد شده نشان می دهد که اسلام به همه مسائل توجه دارد.

وی به ارزشمندی وجود و حضور سالمندان در خانواده ها اشاره کرد و گفت: این افراد مشمول اجر و لطف الهی قرار می گیرند زیرا تجلیل از مسلمان سالخورده تجلیل از خداوند متعال است زیرا سالمند عمری را در عبادت و بندگی خدا گذرانده است.

وی با اشاره به13مهر به عنوان روز نیروی انتظامی از تلاش شبانه روزی نیروهای انتظامی تشکر کرد و گفت: تامین امنیت جامعه که بحمدالله در وضع مطلوبی قرار دارد، نشان از تلاش بی وقفه نیروهای نظامی و انتظامی است.

وی از مردم خواست برای گسترش امنیت عمومی جامعه با نیروی انتظامی مشارکت داشته باشند.

حجت الاسلام صفری با بیان اینکه آغاز ماه محرم بعنوان آغاز هفته احياء امر به معروف و نهي از منكرگفت: فساد آتشی است هر جا بیافتد خشک و تر را باهم می سوزاند و امر به معروف و نهی از منک سپری در مقابل اتش است

وی ضمن تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ماه محرم گفت: مساجد در ماه محرم باید به دانشگاهی تبدیل شود که استادش اباعبدالحسین (ع) ودرسش هم مصیبت کربلا است.

وی افزود: امام حسین(ع) اسلام را از دست یزید نجات داد ودین مقدس اسلام را با نهضت عاشورایی در مقابل یزیدیان زمان هم تا قیامت بیمه کرد.

ارسال نظرات