رئیس پلیس راهورکردستان:

تخلفات رانندگی درون شهری کردستان با دوربین های نظارتی ثبت و اعمال قانون می‌شود

رئیس پلیس راهور کردستان گفت: 47 دوربین نظارتی ثابت در درون شهرهای کردستان نصب شده است که تخلفات رانندگی درون شهری را ثبت می‌کند و پلیس بر اساس آن اعمال قانون خواهد کرد.
کد خبر: ۸۷۵۴۹۴۱
|
۰۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، رمضان نادری در مصاحبه با خبرنگاران در سنندج، اظهار داشت: دلیل تصادفات تخطی از قوانین راهنمایی و رانندگی است و راهور کردستان تخلفات درون شهری را با دوربین های نظارتی کنترل و بر اساس آن اعمال قانون می‌کند.

وی افزود: 47 دوربین ثابت و 10 دوربین دستی برای کنترل و جلوگیری از تخلفات در درون شهرهای استان کردستان استفاده می‌شود.

به گفته رئیس پلیس راهور کردستان، در حال حاضر اکثر تقاطع درون شهری استان به صورت الکترونیکی کنترل می‌شود به نحوی که امسال برخورد با عبور از چراغ قرمز 122 درصد رشد داشته است.

وی در ادامه به کاهش 15 درصدی کشته‌های ناشی از تصادفات درون شهری اشاره کرد و گفت: در مجموع امسال میزان تصادفات درون شهری در کردستان دو درصد کاهش دارد.

نادری همچنین با یادآوری هفته ناجا، گفت: در این هفته خودروها و موتورسیکلت توقیفی با احراز مالکیت ترخیص می‌شوند مگر آنکه خودروی با دست قضایی توقیف شده است.

وی ادامه داد: تا پایان آذرماه امسال زمان پرداخت بخشندگی جرائم رانندگی است که اگر پرداخت نشود دوباره دو برابر جرائم به خلافی خودرو اضافه می‌شود.

رئیس پلیس راهور کردستان در ادامه با تقدیر از تلاش رسانه‌ها در فرهنگ‌سازی فرهنگ رانندگی، گفت: یکی از عوامل دخیل در کاهش تصادفات و متولیان رانندگی، فرهنگ‌سازی است که کار رسانه‌های کردستان در این زمینه قابل تقدیر است.

نادری در پایان وضعیت تصادفات درون شهری در کردستان را نسبت به سایر استان‌ها مطلوب خواند و گفت: اگر تا نقطه عالی فاصله داریم ولی رسانه‌ها و خبرنگاران می‌توانند در رسیدن به این جایگاه کمک کنند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار