امام جمعه اصلاندوز:

اقتدار و امنیت ایران اسلامی در سایه نیروهای مسلح است

امام جمعه اصلاندوز با تبریک هفته نیروی انتظامی گفت:اقتدار و امنیت ایران اسلامی در سایه نیروهای مسلح،بسیج و ملت ایران است.
کد خبر: ۸۷۵۴۹۵۰
|
۱۰ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصلاندوز به نقل ازارس تبار،حجت الاسلام "عظیم اسدزاده" در خطبه های این هفته نماز جمعه اصلاندوز به حضور رهبر معظم انقلاب در مراسم دانش‌آموختگی دانشجویان دانشگاه‌های افسری ارتش اشاره کرد و گفت:رهبری در این مراسم بر لزوم آمادگی های روز افزون نیروهای مسلح در کشور تاکید کردند.

وی با بیان اینکه برخی ها از کشورمان به برخی نهادهای نظامی اشکال تراشی می کنند افزود:اما غافل از این که امنیتی که در کشور وجود دارد در گرو ارتش،بسیج ،سپاه،نیروی انتظامی و مرزبانی و ملت ایران است.

امام جمعه اصلاندوز با بیان اینکه 8 هزار کیلومتر مرز مشترک با کشورهای همسایه داریم گفت:نیروهای مسلح باید ایمان و اعتقادی قوی داشته باشند و از جهت علمی و فنی نیز بیش از پیش ترقی کنند،چرا که هر کشوری که ترقی داشته است بخاطر علم است.

حجت الاسلام اسدزاده همچنین با اشاره به برگزاری موفقیت آمیز رزمایش الی بیت المقدس سپاه ناحیه عشایری در منطقه عمومی اصلاندوز و اردوگاه یاوران ولایت گفت: انصافا سپاه ناحیه عشایری در این رزمایش سنگ تمام گذاشتند و این نشان از غیرتمندی و اقتدار عشایر و بسیجیان این ناحیه است.

وی ضمن قدردانی از فرماندهی و کارکنان سپاه ناحیه عشایری، حضور پیش کسوتان جهاد و شهادت در رزمایش الی بیت المقدس را قابل تقدیر دانست.

خطیب جمعه اصلاندوز با اشاره به اینکه با وجود وحدت و همدلی ملت ایران،دشمن نمی تواند به کشور ما تعرض کند افزود:امنیت و آسایش امروز کشور در سایه رشادتها و ایثارگریهای رزمندگان اسلام و شهدای نظام است.

وی با تبریک هفته دفاع مقدس و گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل(ره)، رزمندگان اسلام و شهدا گفت:هفته دفاع مقدس یادآور ایثارگریها و رشادتهای رزمندگان اسلام در طول هشت سال دفاع مقدس است.

حجت الاسلام اسدزاده با اشاره به روز جهانی سالمندان افزود:امیدواریم دولت و قانونگذاران بفکر بازنشستگان و سالمندان باشند.

وی با بیان اینکه سالمندان متاسفانه در خانواده ها مورد فراموشی قرار می گیرند افزود:احترام به پدر ومادر و سالمندان بر همه ما لازم و واجب است.

امام جمعه اصلاندوز همچنین با تسلیت فراررسیدن ماه محرم و ایام سوگواری حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) و آغاز هفته احیای امر به معروف و نهی از منکر همگان را به حضور پرشکوه در مراسمات این ایام عزیز دعوت کرد.

وی از روحانیون و هیات امنا خواستار حضور پرشکوه عزاداران شد و گفت:متاسفانه در برخی اوقات 10 روز محرم به تمرین شبیه خوانی صرف می شود که هیات امنا بیشتر در این ایام از روحانیون استفاده کرده و در جهت ترغیب حضور جوانان در مساجد تلاش کنند.

امام جمعه اصلاندوز با تبریک آغاز هفته نیروی انتظامی از زحمت کشان نیروی انتظامی کشور و منطقه قدردانی کرد و گفت:منطقه اصلاندوز 45 کیلومتر مرز مشترک با جمهوری آذربایجان دارد،مرزبانان و نیروی انتظامی باید در راستای تردد افراد خارجی به شهر هوشیار باشند و رصد کنند.

حجت الاسلام اسدزاده در پایان گفت:امنیت و سلامتی هر دو نعمت هستند.کشور ما از لحاظ امنینت اقتدار ترین کشور در جهان است.

گفتنی است،پیش از خظبه های نماز جمعه اصلاندوز سرهنگ غفارپور فرمانده مرزبانی شهرستان پارس آباد گزارشی از اقدامات مرزبانی شهرستان ارائه داد.

ارسال نظرات