فرماندار سقز:

دفاع از حقوق شرعی و قانونی موقوفات وظیفه همگانی است

فرماندار سقز دفاع از حقوق شرعی و قانونی موقوفات وظیفه همگانی دانست و گفت: ترویج سنت حسنه وقف نیازمند مدیران خوش فکر و تلاشگر است.
کد خبر: ۸۷۵۴۹۷۵
|
۰۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان ، علی‌اکبر ورمقانی در جلسه تودیع و معارفه رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان سقز که با حضور مدیرکل و معاونین اوقاف و امور خیریه استان کردستان در فرمانداری ویژه شهرستان سقز برگزار شد، اظهار کرد: اوقاف یک حوزه مهم و ارزشمند است و دفاع از مواضع آن همواره در دستور کار فرمانداری این شهرستان بوده است.

وی با تقدیر و تشکر از زحمات رئیس سابق اوقاف و امور خیریه در این شهرستان گفت: حفظ و احیاء موقوفات و پیگیری در دفاع از حقوق موقوفات از فعالیت‌های مثبت اوقاف شهرستان سقز در چهار سال اخیر بوده که امید است در آینده نیز ادامه داشته باشد.

ورمقانی ادامه داد: رئیس جدید اوقاف سقز باید با ادامه دادن روند نقاط قوت رئیس سابق نقاط ضعف و قابل بهبود را نیز پوشش داده و زمینه را برای افزایش خدمات سنت حسنه وقف به مردم شریف شهرستان سقز فراهم آورد.

فرماندار سقز مسؤولیت در نظام جمهوری اسلامی را یک وظیفه بسیار سنگین دانست و خاطرنشان کرد: تمامی مدیران و مسؤولان باید در راستای خدمتگزاری به مردم شریف ایران اسلامی زیر سایه توفیق الهی تلاش نمایند.

وی با اشاره به اهمیت نقش اوقاف در شهرستان سقز گفت: اوقاف به دلیل ارتباط مستقیم با مردم و مستاجرین خود نقش مهمی در اجتماع ایفا می‌کند و یک نهاد با سابقه و شناخته شده است و این مهم وظیفه کارکنان اوقاف را در خدمت‌رسانی به مردم لایق و سزاوار شهرستان سقز خطیرتر می‌کند.

ورمقانی تعامل ادارات با یکدیگر و فرمانداری را در شهرستان سقز کم نظیر دانست و گفت: دفاع از حقوق شرعی و قانونی موقوفات یک وظیفه همگانی است و فرمانداری سقز آماده هرگونه تعامل و همکاری با رئیس جدید اوقاف وامور خیریه شهرستان است.

لازم به ذکر است در این مراسم از زحمات ماموستا ادریس هنرور تقدیر و جناب آقای جهاندار امجدی به عنوان رئیس جدید اوقاف و امور خیریه شهرستان سقز انتخاب شد

ارسال نظرات