فرمانده یگان دریایی لشگر 31 در گفتگو با بسیج:

ایران در یک قدمی تل آویو

صهیونیست بداند که با کوچکترین تجاوز به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، تل آویو با خاک یکسان خواهد شد.
کد خبر: ۸۷۵۵۰۱۰
|
۱۰ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۳

فرمانده یگان دریایی لشگر 31 عاشورا در گفتگو با خبرگزاری بسیج استان اردبیل با اشاره به اهمیت و تاثیر برگزاری یادواره ها و نمایشگاه های دوران دفاع مقدس اظهار داشت: انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان از مهمترین اهداف برگزاری یادواره‌هاست، بطوری که تبیین و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و آشنایی نسل جوان با شخصیت والای شهدا، از آسیبهای اجتماعی که نسل امروز را تهدید می کند می کاهد.

سردار علی باغبان از دفاع مقدس به عنوان مظهر مقاومت یاد کرد و افزود: بزرگ مردان دفاع مقدس با حماسه عظیم خود در جهت حفظ ارزش های انقلاب اسلامی گام بلندی برداشتند که نیازمند است این اقدام ارزشمند آنان در بین نسل های امروز و آینده تبیین و ترویج شود.

وی افزود: مقام معظم رهبری، رزمندگان، آزدگان و جانبازان کسانی هستند که در جنگ تحمیلی حضور داشته و واقعه هشت ساله و اقتدار جمهوری اسلامی ایران را در اختیار نسل های جوان قرار می دهند که وجود این پیام رسانان فرصت خوبیست برای انتقال فرهنگ مقاومت و شهادت.

سردار باغبان تصریح کرد: عملیات کربلای 4 یکی از عملیات سخت و سنگین دوران دفاع مقدس بود که لو رفتن این عملیات شکست سختی برای ایرانی‌ها به همراه داشت و نمایشگاه رزمی، فرهنگی عملیات کربلای 4 موزه دفاع مقدس شورابیل استان اردبیل یادآور هم دوران و بهانه ای برای بازگویی خاطرات هشت ساله است که در ترویج فرهنگ شهادت تاثیر بسزایی دارد.

فرمانده یگان دریایی لشگر 31 عاشورا در خطاب به دشمنان ایران اسلامی گفت: حزب الله لبنان پرورش یافته ایران اسلامی ،فلسطین و... برگرفته از انقلاب اسلامیست و نزدیکتر از حد انتظار دشمن به آنان نزدیکتریم که طبق تاکید مکرر مقام معظم رهبری، صهیونیست بداند که با کوچکترین تجاوز به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، تل آویو را با خاک یکسان خواهیم کرد.

سید فرزاد بلندی سادات، خبرنگار خبرگزاری بسیج استان اردبیل

ارسال نظرات
آخرین اخبار