خبرهای داغ:
جانشین بسیج جامعه پزشکی سپاه ولی‌عصر(عج) خوزستان خبر داد

ویزیت رایگان بیش از یک‌هزار نفر از مردم محروم شهرستان حمیدیه

جانشین بسیج جامعه پزشکی سپاه ولی‌عصر(عج) خوزستان، از ویزیت رایگان بیش از یک‌هزار نفر از مردم محروم و کم‌برخوردار شهرستان حمیدیه خبر داد.
کد خبر: ۸۷۵۵۰۲۴
|
۱۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۵

عبدالنبی عبیداوی در حاشیه ویزیت رایگان مردم محروم شهرستان حمیدیه در گفت‌و‌گو با خبرنگار بسیج در اهواز اظهار کرد: این اقدام خداپسندانه توسط بسیج جامعه پزشکی سپاه ولی‌عصر(عج) خوزستان، مدیریت تامین اجتماعی استان و دانشگاه علوم پزشکی اهواز به مدت یک‌روز در این شهرستان صورت گرفت.

وی افزود: این طرح در 9 مهرماه سالروز مقاومت دلیرانه مردم غیور شهرستان حمیدیه در برابر رژیم بعث عراق انجام شد.

جانشین بسیج جامعه پزشکی سپاه ولی‌عصر(عج) خوزستان با بیان اینکه قبل از اجرای این طرح اطلاع‌رسانی کافی به مردم این شهرستان انجام شد، بیان کرد: پس از غربال‌گری و توزیع 800 کارت ویزیت در بین بیماران نیازمند، صبح دیروز گروه‌های پزشکی و فوق تخصصی اعزامی از شهرستان اهواز به طور رایگان این بیماران را ویزیت کردند.

وی ادامه داد: پزشکان متخصص با ویزیت این بیماران، افرادی که نیازمند درمان‌های تخصصی از جمله عمل جراحی و غیره هستند را به بیمارستان دولتی استان برای ادامه درمان به صورت رایگان معرفی می‌کنند.

عبیداوی با اشاره به اینکه این اعزام چهل و هشتیمن اعزام بسیج جامعه پزشکی سپاه ولی‌عصر(عج) خوزستان است، تصریح کرد: 25 تیم پزشکی و فوق تخصصی در زمینه‌های مختلف پزشکی اعم زنان و زایمان، چشم پزشکی، اورلوژی، قلب، مغز و اعصاب، اطفال، سونوگرافی، کلیه، داخلی و غیره در این اعزام به بیماران خدمات رایگان ارائه دادند.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: دارو نیز به صورت رایگان در اختیار بیماران نیازمند قرار گرفت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها