خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر(عج):

قرآن جاری در زندگی، کلید رفع مشکلات است

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر(عج) گفت: قرآن که در زندگی جاری شود زندگی را ایمن میکند و باعث رفع مشکلات می‌گردد.
کد خبر: ۸۷۵۵۰۴۷
|
۱۰ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، حجت الاسلام علی معبودی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین در نشستی که صبح امروز در جمع کارکنان سپاه صاحب الامر(عج) در حسینه عاشقان ثارالله برگزار شده بود اظهار کرد: قیام امام حسین(ع) بر اساس آموزه های قزآنی و برای خواسته ها و دستورات قرآن صورت گرفته است.

وی ادامه داد: به همین خاطر است که تلاوت و توجه و تدبر در آیات قران در هر گرد هماییو تجمعی واجب است، هر بابی که از قرآن باز می‌شود گنجینه بی پایانی در آن نهفته است.

این مسئول با بیان این نکته که تنها تلاوت قرآن کافی نیست و باید نسبت به آن عامل بود اذهان کرد: همان هایی که در جنگ جمل در برابر امیر مومنان قد برافراشتند نیز قرآن می‌خواندند.

معبودی خاطرنشان کرد: اگر امروز بت های زیادی ما را دوره کرده اند و هر موضوعی زندگی ما را تحت تاثیر قرار میدهد به خاطر عدم عملی شدن آموزه های قرآن دزر زندگی ما است، اگر می‌بینیم که رذائل اخلاقی به صورت فزاینده ای در جامعه ما ریشه می‌دواند تنها به خاطر نبود قرآن در  آموزه های است.

وی تصریح کرد: برخی از ما قرآن می خوانیم ولی در کنار آن دروغ، حسادت، تکبر، دست بردن در بیت المال و خدشه وارد آورن به آبروی مومن نیز در نامه اعمالمان وجود دارد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) با اشاره به روایتی از سید الساجدین(ع) گفت: امام سجاد می‌فرمایمد که با هر تدبری در قرآن دری جدید از اندیشیدن باز می‌شود، قرآن برای اندیشیدن نازل شده است.

معبودی اذعان کرد: بسیار شنیده ایم که قرآن رحمت است، اما باید بدانیم قرآن برای عاملانش و آنان که ایمان دارند و آن را در تمام زندگیشان جاری کرده اند رحمت می‌باشد.

حجت الاسلام معبودی در پایان عنوان کرد: اگر کسی مومن نباشد و قرآن تلاوت کند حتما قرآن انشالله رنگ و بوی او را عوض می‌کند و آنکه با ایمان قرآن را در زندگی جاری میکند نیز زندگی خود را ایمن کرده است، با رنگ خدا می‌توان مشکلات زندگی را رفع نمود.

1004/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها