دارایی در گفتگو با «بسیج»:

عملکرد سلیقه‌ای دولت در اقتصاد،کارخانجات به را تعطیلی کشاند

نماینده سابق مجلس گفت: برخورد سلیقه‌ محورانه برای سیستم‌های هزینه بری چون کارخانجات اشتباهی آشکار و مشخص است نگاه سلیقه‌ محورانه، مدیریت سلیقگی سیستم تولید در کارخانجات را قفل می‌کند.
کد خبر: ۸۷۵۵۰۶۲
|
۱۱ مهر ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۵

عیسی دارایی نماینده سابق مجلس در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، اظهار داشت: صندوق توسعه ملی باید امکان برنامه ریزی و فعالیت برای فعالان اقتصادی داخلی را مهیا کند. فرایند تصمیم گیری های اقتصادی دولت، هماهنگی لازم برای سیاست های مختلف اقتصادی را فراهم نمی کند.

وی در ادامه تصریح کرد: با وجود اینکه هزینه فراوانی برای کارخانجات اقتصادی در دولت پیشین در نظر گرفته شده است ولی متاسفانه دولت یازدهم مانع از فعالیت این کارخانجات شد.

دارایی خاطر نشان کرد: تضادهایی که بین تدابیر دولت گذشته و دولت فعلی وجود دارد موجب شد تا اقتصاد بر مبنای سلایق مدیریت شود نه راهبردی و تاکتیکی.

 وی در خاتمه اذعان داشت: برخورد سلیقه‌ محورانه برای سیستم‌های هزینه بری چون کارخانجات اشتباهی آشکار و مشخص است همانگونه که مشخص است کارخانه متشکل از اجزایی است که باید همان‌ پیکره را در نظر گرفت و بر اساس اهداف از پیش تعیین شده پیش برود نه اینکه با نگاه سلیقه‌ محورانه، مدیریت سلیقگی سیستم تولید در کارخانجات را قفل می‌کند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار