نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: اجرای پروژه‌های عمران شهری برای تأمین زندگی راحت و آرامش مردم است چون با افتتاح این پروژه‌ها بخشی از دغدغه‌های مردم از بین می‌رود.
کد خبر: ۸۷۵۵۱۰۴
|
۰۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، آیت‌الله سیدمحمد حسینی‌شاهرودی در مراسم افتتاح پروژه تقاطع کوسه هجیج و فاز اول تقاطع بلوار 36 متری کمربندی آبیدر، اظهار داشت: خداوند در قرآن کریم جایگاه ویژه‌ای را برای مسلمانان وعده کرده است که جایگاهی طیبه است و می‌توانند در آن زندگی راحتی داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان افزود: همانطور که خانه انسان محل زندگی اوست، شهر نیز محل زندگی است و زمانی زندگی در این شهر به انسان آرامش می‌دهد که آدم‌های آن دغدغه نداشته باشند.

وی اجرای پروژه‌های عمران شهری را برای تأمین زندگی راحت و آرامش مردم دانست و گفت: افتتاح تقاطع کوسه هجیج بخشی از دغدغه‌های ساکنان این منطقه را از بین برده است و به مردم آرامش می‌دهد.

حسینی‌شاهرودی تصریح کرد: مردم خوب سنندج و همه شهرهای استان کردستان این شایستگی را دارند که برای آنها هر خدمتی را که بتوانیم انجام دهیم.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری افزود: این اتحاد و همدلی که در اجرا و اتمام این پروژه از آن تعریف می‌شود، می‌تواند الگویی برای اتمام سایر پروژه‌ها باشد.

وی ابراز امیدواری کرد در آینده تمامی شهرهای استان کردستان از یک آبادانی خوب برخوردار شوند تا مردم بیشتر از مزیت‌های یک شهر خوب استفاده نمایند.

ارسال نظرات