خبرهای داغ:

دیدار با خانواده شهید طلبه :حسن پارسا

حجت الاسلام مقتدایی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه مانه و سملقان: حضور طلاب و روحانیان در جبهه‌های حق علیه باطل، نور معنویت را در سنگرها دو چندان می‌کرد.
کد خبر: ۸۷۵۵۱۱۹
|
۱۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج:  مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه وفرمانده ناحیه مانه و سملقان از خانواده طلبه شهید حسن پارسا دیدار ودلجویی کرد.    

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه مانه و سملقان در این دیدار با خانواده طلبه شهیدپارسا به نقش ارزنده روحانیت در هشت سال دفاع مقدس اشاره و اظهار کرد: حضور طلاب و روحانیان در جبهه‌های حق علیه باطل، نور معنویت را در سنگرها دو چندان می‌کرد.

مقتدایی با بیان اینکه روحانیت در هشت سال دفاع مقدس کار تقویت روحیه دینی و معنوی رزمندگان را برعهده داشت، گفت: علاوه بر فعالیت‌های تبلیغی روحانیان در جنگ، نقش آفرینی این قشر در عرصه‌های رزمی نیز بسیار چشمگیر بود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه مانه و سملقان تصریح کرد: سربلندی امروز ایران اسلامی به‌ واسطه مقاومت و ایستادگی رزمندگان سرافرازی است که خالصانه برای دفاع از کیان مملکت اسلامی فعالیت کردند و این ایثار خود را همچون مدالی ارزشمند می‌دانند.

درادامه سرگرد بیدکی با اشاره به ایثارگریهای شهدا در طول هشت سال دفاع مقدس گفت:امنیت و آسایش امروز را مدیون خون شهدا هستیم و آن جوانان با خون های پاکشان حیات و زندگی را به ملت ایران هدیه دادند.

فرمانده ناحیه مانه و سملقان با اشاره به خانواده هاي معظم شهداء که چشم و چراغ اين مملکت هستند گفت:وظيفه ما اين است که ادامه دهنده خون شهداء باشيم و نگذاريم خون اين عزيزان پايمال شود.

سرگرد بیدکی فرمانده ناحیه مانه و سملقان در ادامه افزود: ما هرچه داریم از شهدا است و همواره مدیون خون آنها هستیم،

بیدکی زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای جنگ تحمیلی را یکی از مهمترین وظیفه مسئولان برشمرد و گفت: خانواده شهیدان افتخار جامعه هستند و جایگاه این بزرگواران همواره باید در جامعه حفظ شود.

گفتنی است در این دیدار تندیس اولین کنگره 3000 شهید استان خراسان شمالی به خانواده شهید پارسا اهدا شد .

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار