دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان:
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان گفت: تقویت امنیت با خدمت به مردم از مصادیق معروفات است لذا می‌طلبد شوراهای امر به معروفات در ادارات نقش تسهیل‌گر در خدمات‌رسانی به مردم را ایفا کنند.
کد خبر: ۸۷۵۵۱۲۲
|
۱۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، محمود الله‌مرادی در سومین مجمع دبیران شوراهای امر به معروف و نهی از منکر ادارات و دستگاه‌های دولتی استان، اظهار داشت: تقویت امنیت با خدمت به مردم از مصادیق معروفات است لذا می‌طلبد شوراهای امر به معروفات در ادارات نقش تسهیل‌گر در خدمات‌رسانی به مردم را ایفا کنند.

وی تصریح کرد: به دنبال پر کردن لیست و بیلان کار نیستیم بلکه هدف ما ایجاد و حفظ سلامت اداری است و این به همت اعضای شورای امر به معروف با همکاری حراست دستگاه‌ها میسر است.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان خاطرنشان کرد: کسانی که در ادارات به بیت‌المال دست‌درازی کرده و خون شهدا را پایمال می‌کنند باید با آنها برخورد شود و شوراهای امر به معروف ادارات موظف هستند در وهله اول تذکر دهند که در صورت تکرار این موارد را به متولیان امر گزارش کنند.

الله‌مرادی تصریح کرد: مردم باید بدانند که گاهی اوقات اگر در خدمت‌رسانی به آنان کوتاهی می‌شود و یا دستبردهایی به بیت‌المال می‌زنند، ناشی از ضعف مدیریتی است و نظام جمهوری اسلامی با این‌ها، مخالف و به شدت برخورد می‌کند.

وی همچنین گفت: مردم کردستان شایسته بهترین خدمات هستند چرا که با وجود توطئه‌ها و دسیسه‌هایی که وجود دارد و حجم تبلیغاتی که در قالب شبکه‌های ماهواره‌ای، فضای مجازی و بستر اینترنت علیه نظام و رویگردانی مردم از نظام می‌شود، مردم همچنان پای انقلاب ایستاده‌اند و این را می‌توان در مناسبت‌های مختلف و بخصوص انتخابات مشاهده کرد.

ارسال نظرات