امام جمعه موقت ساری با تاکید بر تقویت فرهنگ لسانی در جامعه، گفت: سازمان امر به معروف و نهی از منکر در کشور ایجاد شود.
کد خبر: ۸۷۵۵۱۲۸
|
۱۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، حجت الاسلام یوسف یوسف پور  با دعوت مومنان به تقوای الهی، اظهار داشت: مومنان باید با تقویت این روحیه بتوانند به تعالی معنوی برسند.

وی افزود: باید در حوزه تربیت معنوی و تقوای الهی تلاش همه جانبه‌ای صورت گیرد.

امام جمعه موقت ساری با اشاره به اینکه جامعه متوازن و پیشرفته از طریق امنیت پایدار محقق خواهد شد، تصریح کرد: اقتدار نرم از طریق بهره‌گیری از سبک زندگی اسلامی تقویت می‌شود.

یوسف پور با تبریک هفته نیروی انتظامی به سبزپوشان این نیرو، افزود: امیدواریم روحیه معنویت در بین نیروهای مسلح تقویت شود.

وی با اعلام اینکه نیروی انتظامی ایران از طریق تقویت اقتدار نرم به دنبال قرار گرفتن در تراز نیروی مسلح انقلابی و ارزشی است، گفت: نیروهای مسلح باید مظهر اقتدار و شکوفایی باشند.

امام جمعه موقت ساری با بیان اینکه نیروهای مسلح ایران اکنون به درجه شکوفایی و اقتدار رسیدند، افزود: توان دفاعی نیروهای مسلح ایران در دنیا مثال زدنی است.

یوسف پور با اشاره به روز سالمندان، تجلیل از مقام شامخ سالمندان را امری پسندیده دانست و گفت: مشکلات رفاهی برای این قشر اثرگذار جامعه باید تامین شود.

وی با بیان اینکه در آستانه ماه محرم قرار داریم، افزود: باید هیئت‌های مذهبی با حفظ شعائر مذهبی نسبت به برپایی مراسمات اقدام کنند.

امام جمعه موقت ساری با اشاره به پیشینه تاریخی عزاداری‌های مازندران، تصریح کرد: علم گردانی و قمه زنی در هیئت‌های عزاداری استان وجود ندارد.

یوسف پور با بیان اینکه حضور مردم در ایام عزاداری سالار شهیدان پربارتر از سال قبل برگزار شود، افزود: سنت‌های عزاداری باید در هیئت‌های عزاداری برگزار شود.

وی با اشاره به اینکه ترویج امر به معروف و نهی از منکر در ایام محرم و صفر باید تقویت شود، گفت: تشکیل سازمان امر به معروف و نهی از منکر در کشور امری ضروری است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها