فرمانده انتظامی کردستان:

هیچ نقطه ناامنی در کردستان وجود ندارد

فرمانده انتظامی کردستان گفت: کردستان از امنیت لازم برخوردار است و هیچ نقطه ناامنی در این استان وجود ندارد.
کد خبر: ۸۷۵۵۱۲۹
|
۱۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، سردار مسعود خرم‌نیا در صبحگاه عمومی نیروی انتظامی که در گرامیداشت هفته ناجا در سنندج برگزار شد، اظهار داشت: صیانت از نیروهای انسانی، برقراری امنیت کامل درمناطق مسکونی، کنترل هوشمندانه مجرمین و سارقین و کاهش تصادفات از برنامه‌های جدی نیروی انتظامی در کردستان است.

وی افزود: هر ساله نیروی انتظامی شعاری را برای محوریت برنامه‌های سال در هفته ناجا اعلام می‌کند تا آن را محور کارهای سال آینده خود قرار دهد هر چند شعارهای سال گذشته نیز در فعالیت‌ها لحاظ خواهد شد.

فرمانده انتظامی کردستان تصریح کرد: امنیت یک نعمت بی‌بدیل و بدون جایگزین برای مردم است و همه برای یک زندگی خوب نیازمند امنیت پایدار هستند.

خرم‌نیا تاکید کرد: امنیت چون یک نیاز همگانی است پس همه باید در راستای فراگیر کردن این مهم تلاش کنند اما چیزی که ملموس است از مرزها تا جاده‌ها و مراکز جمعیتی، نیروی انتظامی برای برقراری امنیت حضور دارد و مردم باید از ما حمایت کنند.

وی یادآوری کرد: حمایت و پشتیبانی مردم و مسوولان از نیروهای انتظامی در کردستان موجب برقراری امنیت پایدار شده است و امروز هیچ نقطه ناامنی در کردستان وجود ندارد و امنیت بطور شبانه روز در استان برقرار است.

خرم‌نیا همچنین اضافه کرد: امروز در سایه‌سار نیروهای نظامی و انتظامی در کردستان دشمن جرأت هیچ خطایی نسبت به منطقه ندارد و کسی اگر بخواهد امنیت مردم را به مخاطره بیندازد با آن برخورد می‌شود.

این مسؤول با یادآوری گسترش ناامنی در آن‌طرف مرزهای کشورمان و در مناطق مختلف جهان گفت: وضعیت آمادگی و بازدارندگی در نیروهای مسلح به نحوی است که دشمنان نمی‌توانند به کشور چشم طمع داشته باشند.

خرم‌نیا اضافه کرد: آموزه‌های دینی ما مسأله امنیت را امری مقدس می‌داند و به همین دلیل، نیروهای انتظامی برای برقراری امنیت از جان مایه می‌گذارند.

وی در پایان گفت: نیروی انتظامی در برابر پدیده شوم قاچاق مواد مخدر و تهاجمات فرهنگی آگاه و هوشیار است و اجازه نمی‌دهد که دشمن از این راه‌ها به مردم ضربه بزند.

ارسال نظرات