فرماندار تربت جام در صبحگاه مشترک نظامی به مناسبت هفته ناجا:

نیروی انتظامی کارکرد اجتماعی، اخلاقی و امنیتی دارد

فرماندار تربت جام بیان داشت: نیروی انتظامی در حوزه های مختلف اجتماعی، اخلاقی و امنیتی نقش آفرین است.
کد خبر: ۸۷۵۵۲۱۱
|
۱۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، علی رستمی در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح که به مناسبت هفته ناجا در مرکز فرماندهی انتظامی این شهرستان برگزارشد، با گرامیداشت یاد وخاطره شهدای حریم امنیت با قدردانی از تلاش های خالصانه جان برکفان نیروی های مسلح در برقراری نظم وامنیت این خطه مرزی گفت: بدون تردید ضروری ترین و مهمترین نیاز بشر از اول خلقت تاکنون امنیت بوده است که نیروی انتظامی در این امر خطیر کارکرد اجتماعی، اخلاقی و امنیتی دارد.

وی با اشاره به این که برقراری و استقرار نظم و امنیت تنها برعهده نیروهای مسلح نیست، تصریح کرد: همه نهادهای فرهنگی، اجتماعی، آموزشی و سیاسی وظیفه دارند در اجرای این پدیده لازم و ضروری نقش آفرینی کنند.

رستمی خاطر نشان کرد: همه نهاد های هویت ساز با کمک به مسائل فرهنگی باید بسترهای نظم و امنیت پایدار را بیشتر از دیروز فراهم سازند.

فرماندار تربت جام با اشاره به تلاش دشمن در برهم زدن امنیت کشور گفت: دشمنان انقلاب اسلامی ایران به رغم همه برنامه ریزی و دسیسه ها نمی تواند خللی در کشور ایجاد کند و این نشان از درایت فرماندهی معظم کل قوا، توان واقتدار نیروهای مسلح و حضور مردم در همه صحنه ها می باشد.

وی ادامه داد: امروز مردم قدردان نقش آفرینی فرزندان خود در حوزه های امنیتی هستند که این نعمت الهی با جانفشانی شهدا، اخلاص رزمندگان و مرزبانان غیور ایران اسلامی بدست آمده است. 

در این محفل نظامی فرمانده منطقه انتظامی تربت جام با گرامیداشت یاد وخاطره 41 شهید نظم وامنیت شهرستان گفت: برنامه های بزرگداشت هفته ناجا با شعار "همه با هم برای امنیت و آرامش" برگزار می شود.

سرهنگ یزدانی با تشکر و قدردانی از همه مسئولان افزود: اتقاء نظم و امنیت این خطه مرزی با اتحاد، همدلی و تلاش شبانه روزی نیروهای مسلح و همچنین تعامل خوب شورای تأمین و دستگاه های امنیتی و قضایی این شهرستان بدست آمده است.

گفتنی است؛ مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح تربت جام با حضور فرماندار، امامان جمعه، مسئولان اجرایی، نظامی، انتظامی، امنیتی، قضایی و کارکنان به مناسبت هفته ناجا در مرکز فرماندهی انتظامی این شهرستان برگزار و در پایان از خانواده شهدا، بازنشستگان، مشاورین، سربازان نمونه و گروه رزمی ذالفقار بسیج و نفرات برتر تیراندازی هفته ناجا با اهدای لوح سپاس و تقدیم هدایا تجلیل ش
ارسال نظرات
پر بیننده ها