خبرهای داغ:
رئیس ستاد راهیان نور گفت: یک میلیون و 37 هزار دانش‌آموز و فرهنگی از استان‌های مختلف کشور به اردوهای راهیان نور اعزام می‌شود.
کد خبر: ۸۷۵۵۲۲۴
|
۱۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۲
اعزام بیش از یک میلیون دانش‌آموز و فرهنگی به اردوهای راهیان نور
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، سردار علی فضلی صبح امروز در دیدار اعضای ستاد راهیان نور کشور با آیت‌الله سید محمد سعیدی امام جمعه قم که در سالن محراب آستان مقدس حضرت معصومه(س) انجام شد، با بیان اینکه هفت استان پذیرای زائران راهیان نور دانش‌آموزی کشور هستند، اظهار کرد: یک میلیون و 37 هزار نفر دانش‌آموز و فرهنگی از استان‌های مختلف کشور به این اردوها اعزام می‌شود.

وی با اشاره به تقاضای گسترده دانش‌آموزان برای حضور در اردوهای راهیان نور افزود: اکنون توان مالی مورد نیاز برای اعزام همه متقاضیان وجود ندارد.

رئیس ستاد راهیان نور کشور با تاکید بر اینکه بازسازی عملیات‌های دفاع مقدس در دستور کار بسیج قرار گرفته است، تصریح کرد: در راستای ایجاد یادمان‌های دفاع مقدس در استان‌های مختلف هماهنگی مطلوبی در سطح کشور انجام شده است.

وی از مسؤولان سپاه امام علی بن‌ ابیطالب(ع) نسبت به ترویج آموزه‌های شهدای دفاع مقدس تقدیر کرد و گفت: حضور خانواده شهدا در یادمان‌ها تاثیرگذاری معنوی این فعالیت فرهنگی را به شیوه مطلوبی افزایش داده است.

فضلی اجرای نمایش‌های رزمی در مناطق عملیاتی را یکی از برنامه‌های اردوهای راهیان نور برشمرد و عنوان کرد: بر اساس نظرسنجی انجام شده این اقدام فرهنگی یکی از برجسته‌ترین برنامه‌های اردوهای راهیان نور است.
اعزام بیش از یک میلیون دانش‌آموز و فرهنگی به اردوهای راهیان نور
ارسال نظرات