بهره برداری از اولین دستگاه مكانیزه جمع آوری پوشال مرغ

بمناسبت هفته دفاع مقدس دستگاه مكانیزه جمع آوری پوشال مرغ که توسط جوانان بسیجی مبتكر و با استعداد جویباری برای اولین بار در كشور ساخته شدمورد بهره برداری رسید.
کد خبر: ۸۷۵۵۳۰۷
|
۱۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران به نقل از روابط عمومی سپاه ناحیه ، بمناسبت هفته دفاع مقدس و در صبحگاه مشترك نیروهای نظامی و انتظامی با حضور سردار عبدالله ملكی، نادعلی زاده امام جمعه، عبدالله وهابی فرماندار، نادعلی فرمانده سپاه و دیگر مسئولین ادارات و نهادهای شهرستان ، دستگاه مكانیزه جمع آوری پوشال مرغ توسط جوانان بسیجی مبتكر و با استعداد جویباری برای اولین بار در كشور ساخته شد .

دستگاه مكانیزه جمع آوری پوشال مرغ توسط سه جوان خوش ذوق بسیجی جویباری ساخته شد .

این دستگاه كه برای اولین بار در كشور ساخته شده توانایی جمع آوری 15 تن پوشال مرغ در مدت 2 ساعت را داراست ، كه این امر سبب كاهش هزینه ها و تسهیل در امور مرغداری و كشاورزی خواهد شد .

این جوانان با استعداد جویباری كار خود را با وام اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی سپاه ناحیه جویبار آغاز و به سر انجام رساندند .

بسیجی علی اكبر مهدی نیا مخترع و سازنده این دیتگاه به روابط عمومی سپاه ناحیه جویبار گفت : من و دوستانم در شركت ادوات كشاورزی مصلحی خزر بر آن شدیم تا با ورود در عرصه صنعت علاوه بر اشتغال زایی و تامین نیاز كشاورزان در عرصه اقتصاد مقاومتی مورد تاكید مقام معظم رهبری نیز فعالیت كنیم .

وی تصریح كرد : این دستگاه از سرعت عمل بسیار بالایی برخوردار بوده و می تواند در كاهش هزینه ها و نیروهای انسانی بسیار تاثیر گذار باشد .

مخترع دستگاه با بیان اینكه این دستگاه برای اولین بار در كشور تولید شده است گفت : پیش از این نیز دستگاه برداشت كلزا را ساخته ایم كه از كشور اتریش با هزینه بسیار زیادی وارد می كردند و الان شركت ما با كیفیت و كارآیی بیشتر و هزینه كمتر آن را تولید می كند .

مهدی نیا تصریح كرد : در كشور ما جوانان با استعداد و خلاق فراوانی داریم كه نیاز به حمایت و توجه بیشتری از سوی مسئولین دارند .

وی افزود : ما بعنوان مدافعان حریم صنعت به دنبال پیشرفت ، اقتدار و عظمت جمهوری اسلامی ایران در عرصه های مختلف هستیم .

بسیجی علی اكبرمهدی نیا در پایان از زحمات امام جمعه سابق شهرستان جویبار درجهت حمایت این طرح تشكر و قدر دانی كرد .

گفتنی است این دستگاه با همكاری بسیجیان دلاور عرصه علم و صنعت علی اكبر مهدی نیا ، محمد رضا مصلحی و امیر رضا پوشیان و به سرپرستی علی اكبر مهدی نیا در شركت ادوات كشاورزی مصلحی خزر ساخته شده است .

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار