خبرهای داغ:
فرمانده انتظامی استان سمنان گفت: نیروی انتظامی مشارکتی کردن امنیت را دنبال می کند یعنی همه دستگاه های اجرایی و مردم در تولید، حفظ و گسترش امنیت مشارکت کنند؛ چرا که یک نهاد به تنهایی نمی تواند امنیت مطلوب ایجاد کند.
کد خبر: ۸۷۵۵۳۸۴
|
۱۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در سمنان، سردار روح الامین قاسمی در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح که در فرماندهی انتظامی استان سمنان که با حضور استاندار سمنان، فرمانده تیپ 12 قائم (عج) سپاه استان سمنان، نماینده مردم شهرستان های سمنان، سرخه و مهدیشهر در مجلس، مدیران دستگاه های دولتی و خانواده معظم شهدا برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: امسال شعار هفته ناجا با عنوان همه با هم برای امنیت و آرامش نامگذاری شده است.

وی افزود: نیروی انتظامی مشارکتی کردن امنیت را دنبال می کند یعنی باید همه دستگاه های اجرایی و مردم در تولید، حفظ و گسترش امنیت مشارکت کنند؛ چرا که یک نهاد به تنهایی نمی تواند امنیت مطلوب ایجاد کند.

فرمانده انتظامی استان سمنان بیان داشت: یکی از اولویت های نیروی انتظامی تقویت ارتباط با تمام دستگاه های اجرایی و مردم است و تلاش می کنیم این ارتباط را هر چه قدر می توانیم افزایش دهیم؛ چرا که ایجاد ارتباط، اعتماد ایجاد می کند و اعتماد ایجاد کننده امنیت پایدار است.

سردار قاسمی با بیان اینکه رویکرد نیروی انتظامی در دو حیطه برون سازمانی و درون سازمانی است، گفت: ما پلیس مردم محور هستیم و بر این مبنا به مردم خدمت می کنیم.

وی فعالیت های حوزه درون سازمانی را از قبیل برنامه های مختلف تجلیل از خانواده های ناجا و خانواده معظم شهدا در این یگان عنوان کرد.

فرمانده انتظامی استان سمنان به ارائه گزارش یک ساله از عملکرد این یگان پرداخت و گفت: کشف و ضبط انواع کالای قاچاق که در این ارتباط 104 درصد افزایش کشفیات نسبت به مدت زمان مشابه در سال گذشته داشته ایم و کشفیات در زمینه مواد مخدر نیز نسبت به زمان مشابه در سال گذشته، امسال 231 درصد افزایش را داشته ایم و همچنین 102 باند توزیع مواد مخدر را منهدم کرده ایم.

سردار قاسمی با اشاره به کاهش 6 درصدی وقوع در سرقت و کاهش تصادفات فوتی به میزان 4 درصد و کشف 100 درصدی پرونده های فضای مجازی گفت: همه این موضوعات و با همکاری مردم و مسئولان و استانداری و دستگاه قضایی به انجام رسیده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها