خبرهای داغ:
فرمانده انتظامی استان قم در صبحگاه مشترک عنوان کرد
فرمانده نیروی انتظامی استان قم گفت: پلیس به دنبال مسیری آرمانی برای تحقق فعالیت‌های علمی خود بوده و در واقع معرفت‌افزایی و حرفه‌‌آموزی را در دستور کار خود قرار داده است.
کد خبر: ۸۷۵۵۳۸۹
|
۱۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۴
تلاش پلیس برای ارتقاء سطح علمی و معرفت‌افزایی
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، در دومین روز از هفته نیروی انتظامی صبحگاه مشترک فرماندهی انتظامی استان قم امروز با حضور آیت الله سعیدی امام جمعه قم، سید مهدی صادقی استاندار قم، احمد امیرآبادی فراهانی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی، سردار کاظم مجتبایی فرمانده نیروی انتظامی و یگان‌هایی از این نیرو، سپاه علی‌ بن ابیطالب(ع)، ارتش و پدافند هوایی در ستاد فرماندهی نیروی انتظامی برگزار شد.

سردار مجتبایی در این مراسم با تاکید بر اینکه پلیس برای تحکیم مبانی علمی خود مدت‌ها به دنبال فعالیت‌های علمی بوده و در این مسیر توفیقات مطلوبی را کسب کرده است، اظهار کرد: در این راستا تفاهم‌نامه‌هایی با سازمان‌ها و مراکز علمی و حوزوی منعقد شده که حاصل آن ارتقای علمی روزافزون کارکنان نیروی انتظامی استان است.

وی ادامه داد: برای ایام هفته نیروی انتظامی بالغ بر 114 برنامه فرهنگی، اجتماعی، انتظامی و ترافیکی تدارک دیده شده که می‌توان گفت بیش از 80 درصد این برنامه‌ها در حوزه‌های علمی و فرهنگی است.

فرمانده نیروی انتظامی استان قم با اشاره به اینکه افراد طالب علم از مسیر منحرف نمی‌شوند، بیان کرد: از این رو پلیس به دنبال مسیری آرمانی برای تحقق فعالیت‌های علمی خود است و در واقع نوعی معرفت‌افزایی و حرفه‌ آموزی در دستور کار ما قرار دارد.

مجتبایی از انتشار بیش از 50 مجله و نشریه پژوهشی به همت پلیس خبر داد و گفت: همچنین صدها استاد در حوزه‌های مختلف علمی، بر معرفت افزایی و علم آموزی پلیس در حال فعالیت هستند که همین امر باعث شده ارتباط پلیس با مردم روز به روز بهتر شود.

وی در پایان با تاکید بر اینکه امروز پلیس در جلب رضایت مردم جایگاه بسیار خوبی دارد، خاطرنشان کرد: مردم در حال حاضر پلیس را یک سازمان مردم‌مدار و علم مدار می شناسند که امیدواریم در این مسیر همواره روبه رشد و ارتقاء سطح فعالیت‌ها باشیم.
ارسال نظرات