فرمانده سپاه ناحیه بندرعباس:

هرمزگانی در جبهه‌ها منشأ خدمات فراوانی بودند/ روحیه ایثار و ایمان را در جامعه تقویت کنیم

فرمانده سپاه ناحیه بندرعباس گفت: رزمندگان هرمزگانی به حق در جبهه‌ها منشأ خدمات و اثرات فراوانی بودند و رشادت آنان اکنون نیز منشأ تقویت ایمان و ایثار در جامعه است.
کد خبر: ۸۷۵۵۴۹۲
|
۱۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از هرمزگان، اباذر سالاری شامگاه جمعه در جمع بسیجیان شهرستان بندرعباس اظهار کرد: روحیه ایثار و احسان در جامعه اصیل‌ترین ارزشی است که می‌تواند به رشد و بالندگی اجتماع کمک کرده و مشکلات را از سر راه بردارد.
 
وی با بیان این که انقلاب اسلامی از همان ابتدای پیروزی تاکنون به سرمایه عظیم اجتماعی خویش متکی بوده است، خاطرنشان کرد: غلبه بر تمامی تهدیدات دشمنان در طول سال‌های بعد از انقلاب نیز با اتکا به سرمایه اجتماعی امکان‌پذیر گشته است.
 
فرمانده سپاه ناحیه بندرعباس افزود: حضور همه جانبه مردم در صحنه دفاع از انقلاب اسلامی در طول 38 ساله اخیر و حرکت ملت بر مدار رهبری موجب شده تا هر توطئه‌ای که دشمنان به دنبال اجرای آن در کشورمان بوده‌اند به درهای بسته برخورد کند و خنثی شود و تداوم انقلاب نیز به تقویت روحیه ایمان، ارتباط مستمر با مردم و دوری از روحیه تجمل‌گرایی امکان پذیر است.
 
سالاری ادامه داد: امروز در هر شهر و روستایی از کشورمان و از جمله در استان هرمزگان می‌توان سند شرافت و اقتدار ملت ایران را دید. مزار پاسک شهدای انقلاب اسلامی گواهی بر اراده ملت ایران و تقدیم هزاران شهید به راه استقلال و عزت کشور نشانه رشادت ملت ایران در تحقق آرمان‌های خویش است.
 
وی با یادآوری نقش رزمندگان هرمزگانی در جبهه‌های حق علیه باطل، عنوان کرد: رزمندگان هرمزگان در همه جای جبهه‌ها منشأ اثر بودند و همه فرماندهان جنگ که به نوعی با رزمندگان هرمزگانی در ارتباط بوده‌اند از نقش هرمزگانی‌ها در جبهه‌ها خاطرات فراوانی به یاد دارند.
 
فرمانده سپاه ناحیه بندرعباس نقطه قوت ملت ایران را در مواجهه با دشمنان خود، روحیه ایمان، ایثار و از خودگذشتگی در باطن وجود هر ایرانی برشمرد و گفت: دشمنان از درک رابطه عمیق ملت ایران با رهبری ناتوان‌ هستند و لذا هر نقشه شومی در این زمینه با شکست مواجه شده است.
 
وی همچنین اقتدار و امنیت کنونی ایران را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: امینت امروز را مدیون هوشمندی رهبر معظم انقلاب اسلامی هستیم. در شرایطی که تروریست‌های تکفیری در کشور عراق به دنبال ناامن ساختن ایران اسلامی بودند، رهبر معظم انقلاب اسلامی با تدبیر ویژه‌ای در این زمینه وارد میدان شدند و اکنون اقتدار ایران لرزه بر اندام تروریست‌ها انداخته است.
 
سالاری اضافه کرد: هیچ گاه نباید فراموش کنیم که شهدا و امام خمینی(ره) با راه پر افتخاری که رقم زدند منشأ اقتدار و عظمت ایران اسلامی در جهان شدند به طوری که همه دنیا اکنون می‌داند که ملت ایران در برابر هر تعرض و تجاوزی با تمام وجود خود می‌ایستد و دست متجاوز را قطع می‌کند.
 
ارسال نظرات
آخرین اخبار