فرمانده منطقه پنجم نیروی دریایی سپاه در دیدار با مادر شهید جاوید الاثر عبدالرضا مینکی گفت: شهدا حافظان اصلی خلیج فارس هستند و به برکت خون این عزیزان امروز دشمن در خلیج فارس توان هیچگونه حرکتی ندارد.
کد خبر: ۸۷۵۵۴۹۴
|
۱۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۸
 سردار علی عظمایی فرمانده منطقه پنجم نیروی دریایی سپاه، سید حسین فاطمی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بندرلنگه با حضور در منزل شهید جاویدالاثر عبدالرضا مینکی با مادر این شهید بزرگوار دیدار کردند.

سردار علی عظمایی در این دیدار اظهار داشت: این نام شهدا است که تا ابد جاودان مانده و خواهد ماند و همین شهدا حافظان اصلی خلیج فارس هستند و به برکت خون این عزیزان امروز دشمن در خلیج فارس توان هیچگونه حرکتی ندارد.

وی افزود: اگر امروزه توان موشکی ما افزایش یافته و نیروی دریایی نیز حرف اول را در منطقه می‌زند و این به‌خاطر جانفشانی‌های شهید نادر مهدوی‌ها در همین خلیج فارس بوده است.

فرمانده منطقه پنجم نیروی دریایی سپاه تصریح کرد: اگر روزی یاد شهدا در جامعه فراموش شود آن جامعه رو به زوال خواهد رفت پس برماست هر لحظه و هرجا خود را مدیون این عزیزان بدانیم.

عظمایی خاطرنشان کرد: امروز مادرانی که سال‌ها منتظر پیکر پاک فرزندان خود هستند حق بزرگی به گردن ما و همه مسؤولین دارند و باید این مادران که فقط متعلق به شهید نیستند بلکه مادر همه ما هستند را گرامی بداریم و برای رفع مشکلات آن‌ها کوتاهی نکنیم.
ارسال نظرات