خبرهای داغ:
برگزاری نشست نهضت روشنگری با حضور نماینده مجلس و اقشار بسیج در نماز خانه سپاه ناحیه شاهین شهر و میمه
کد خبر: ۸۷۵۵۵۰۶
|
۱۰ مهر ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۶

به‌گزارش‌خبرگزار‌‌بسیج‌از‌شاهین‌شهر،نماینده‌شهرستان‌های شاهین شهر و میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی درجمع بسیجیان سپاه ناحیه شاهین شهر و میمه بیان داشت:زمانی دشمن با جنگ سخت و نظامی با هدف تسلیم کردن مردم ایران به میدان آمد که در مقابل آن جهاد اصغر لازم بود که رزمندگان اسلام با تمام سختی های که داشت آن را انجام دادند ،تا اینکه دشمن از این روش نا امید شد و گزینه جنگ نرم که به تعبیری شبیخون فرهنگی نامیده می شود آغاز کرد و هدف ان ضربه زدن به ایمان رزمندگانی بود که در جنگ سخت از دشمن نترسیده بودند و در مقابل آن تسلیم نشدند.

حاجی در ادامه با تاکید بر اهمیت جهاد کبیر گفت: جهاد کبیر در واقع در مقابل بحث نفوذ قبل از انتخابات سال گذشته مطرح شد و می تواند نسخه راه گشای در برابر دشمنان باشد.

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی وظایف مردم را در مقبله به نفوذ این چنین برشمرد:1- شناخت نسبت به معیار حق پیدا کنیم و اشخاص را نسبت به معیار حق انتخاب کنیم.2- ایجاد و حفظ روحیه انقلابی در کشور و مقاومت و ایستادگی در مقابل سلطه گران و کسانی که اتاق فکرشان در خارج است.

عضو کمیسیون تلفیق مجلس تصریح کرد ناکار آمد بودن گزینه نظامی دشمن ،ایجاد بلوغ علمی و فن آوری در کشور و اقتدار و قدرت منطقه ای ایران، دشمن را به فکر نفوذ انداخت که باید با جهاد کبیر در مقابل آن ایستادگی نمود و تسلیم دشمن نشد.

حسینعلی حاجی در پایان به تعدادی از سوالات مطرح شده از سوی بسیجیان پاسخ داد.

در ابتدای برنامه سرهنگ مشیر صدری فرمانده سپاه ناحیه شاهین شهر و میمه ضمن خوش آمد کویی به بسیجیان گفت:مقام معظم رهبری مد ظله العالی از 3 تا 4 سال گذشته مطالب مهمی را بیان فرمودند که وظیفه ما تبیین این فرمایشات در قالب برگزاری نهضت های روشنگری است.و شما بسیجیان به عنوان متولیان این امر باید با استفاده از تمام ظرفیت های موجود این مسیر را دنبال کنید.

وی در پایان با اشاره به اهمیت جهاد کبیر گفت:در هر لباس و کسوتی که قرار دارید باید مساله جهاد کبیر را تبیین کنید و به عنوان اولویت کاری خود با استفاده از جمعیت های که در اختیار دارید این مساله مهم را دنبال کنید.


ارسال نظرات
پر بیننده ها