فروشگاه اهل قلم با حضور دکتر محمدرضا سرشار و هیئت مدیره و جمعی از مشتاقان و اهالی قلم وکتاب امروز در تهران محله یوسف آباد پس از باسازی افتتاح مجدد شد.
کد خبر: ۸۷۵۵۵۲۰
|
۱۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج، فروشگاه اهل قلم با حضور دکتر محمدرضا سرشار و هیئت مدیره و جمعی از مشتاقان و اهالی قلم وکتاب امروز در تهران محله یوسف آباد پس از باسازی افتتاح مجدد شد.

فروشگاه مذکور تحت نظارت مستقیم هیات مدیره و کاملا با پشتیبانی انجمن اداره می‌شود و علاوه بر کتاب فروشگاه نوشت افزار های ایرانی اسلامی نیز هست این فروشگاه پس از باسازی و رنگ امیزی و تغییر دکوراسیون دوباره راه اندازی شد.

انجمن اهل قلم در سال 88 با دریافت مجوز قانونی فعالیت از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، رسما فعالیت خود را آغاز کرد. این مجموعه، تنها تشکل رسمی فراگیر قانونی از اهالی قلم کشور است که کلیه شاعران، نویسندگان(داستان، فیلمنامه و نمایشنامه نویسان)، منتقدان، مترجمان، پژوهشگران و اندیشمندان عرصه علوم انسانی - هم با مخاطبان کودک و هم نوجوانان - را در بر می‌گیرد. این انجمن به هیچ حزب، گروه و تشکیلاتِ سیاسی و دینی، اعم از دولتی و غیردولتی، داخلی و خارجی، وابسته نیست. انجمن قلم ایران در حال حاضر دارای 200 نفر عضو است.

این کتاب فروشی در جهت تحقق اقتصاد مقاومتی باز افتتاح شده است و سعی دارد با عرضه تولیدات نوشت افزار و اسباب بازی های ایرانی در این مسیر گام بردارد شایان ذکر است که در این فروشگاه کتاب های خود نویسندگان اهل قلم هم عرضه می شود.

این فروشگاه در راستای تبلیغ شخصیت های ایران اقدام یه عرضه اسباب بازی های با شخصیت های ایرانی مانند کلاه قرمزی شکرستان خندوانه و پهلوانان کرده است. شایان ذکر است به مناسبت افتتاح تمامی کتاب های این فروشگاه به مدت یک ماه با تخفیف 40 در صدی عرضه ی شود.

کتابفروشی اهل قلم در خیابان سیدجمال الدین اسدآبادی(یوسف آباد سابق)، بالاتر از میدان سیدجمال‌‌الدین اسدآبادی(میدان کلانتری)، بعد از کوچه 44 ، پلاک فروشگاه شادزی با شعار شاد زندگی کن 358 واقع و همه روزه (غیر از روزهای تعطیل رسمی و جمعه)، از ساعت 9 صبح تا 21 دایر است.

ارسال نظرات