رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان زنجان:
به همت داوطلبان هلال احمر شهرستان زنجان حمام برای خانواده نیازمند ساخته شد.
کد خبر: ۸۷۵۵۵۴۴
|
۱۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۳
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان زنجان گفت: از این دست خانواه ها در اغلب روستاهای استان زنجان کم نداریم واین حرکت انساندوستانه باهمت داوطلبان جمعیت هلال احمر زنجان و با استفاده از مهندسین خیر و داوطلب هلال احمر درتامین مصالح و ساخت حمام و ظرفشویی برای شست وشوی ظروف آغاز شد .

بابایی به همکاری و مشارکت داوطلبان این جمعیت اشاره و افزود: اقدام خدا پسندانه ای که توسط داوطلبان صورت گرفته شاید الگویی باشد برای همه افراد خیر جامعه باشدتا با احساس مسئولیت در حد بضاعت و توان خود به کمک محرومان و نیازمندان بیایند.

وی اظهار داشت: برای ساخت حمام برای این خانواده نیازمند که پدر پیر و ازکار افتاده دارند 15 نفر خیر داوطلب جمعیت هلال احمر مسئولیت تامین مصالح ساختمانی ، وسیله حمل به روستا، خرید تانکر آب، موتور آب، آبگرمکن دیواری، شیرآلات حمام و ظرفشویی،کاشی، سرامیک  را عهده دار شدند و بالغ بر بیست میلیون تومان هزینه شده کردند.

رئیس جمعیت هلال احمر به خوشحالی مادر پیر و سرپرست خانواده هنگام اتمام ساخت حمام اشاره و تصریح کرد: این مادر پیر از داوطلبان خیر که بانی این کارخیر و خداپسندانه شدند با اشک شوق و دعا و با پخش شکلات از آنان تشکر کرد ما واقعا قدردان انسانهایی هستیم که همچون مولایشان علی (ع) حامی محرومین و مستضعفان هستند.

ارسال نظرات