فرمانده نیروی انتظامی خدابنده:

برگزاری 50 عنوان برنامه همزمان با هفته ناجا در خدابنده

50 عنوان برنامه همزمان با هفته ناجا طی هفته ناجا در شهرستان خدابنده برگزار می شود.
کد خبر: ۸۷۵۵۵۵۹
|
۱۰ مهر ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۱
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، فرمانده نیروی انتظامی شهرستان خدابنده از برگزاری بیش از 50 عنوان برنامه در هفته ناجا در این شهرستان خبر داد و گفت: ما در این هفته عملکرد یک ساله خود را به مردم بیان می کنیم تا آنها امیدوار باشند و امنیت پایدار بماند و البته این امر مرهون ریخته شدن خون های شهدا و تعامل و همکاری سپاه و بسیج و اطلاعات و البته مشارکت مردم است.

حسین مصطفائی فرمانده نیروی انتظامی شهرستان خدابنده در نشست خبری که به مناسبت هفته ناجا برگزار شد افزود: هفته ناجا ا روز جمعه 9مهرماه آغاز شده است و تا پنج شنبه 15مهرماه ادامه دارد.

وی با بیان شعار هفته ناجا با عنوان"همه با هم برای امنیت و آرامش"به روزشمار این هفته اشاره کرد و اظهار داشت: روز اول با عنوان پلیس،جامعه ایمانی،ارزش های اسلمی،عزت حسینی،روز دوم حرفه ای گرائی،دانش بنیایی،کارآمدی،روز سوم قانون گرائی،مشارکت عمومی،انظباط اجتماعی،روز چهارم آموزش همگانی،اعتماد مردمی،امنیت پایدار،روز پنجم پیشگیری اجتماعی،اقتدار و توامندی، روز ششم مردم داری،رأفت و مهربانی،سرمایه اجتماعی و روز هفتم فضائل اخلاقی،ایثارگری،جهاد و شهادت نامگذاری شده است.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان خدابنده با بیان اینکه در هفته ناجا بیش از 50 عنوان برنامه در این شهرستان اجرا خواهد شد ادامه داد: در اولین روز از این هفته خانواده های پرسنل نیروی انتظامی خدابنده در همایش پیاده روی شرکت کردند و سپس در نماز عبادی سیاسی جمعه حضور پیدا کردند.

وی افزود: صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی، نیز امروز برگزار شد و دیدار با خانواده های شهدا،جانبازان،ایثارگران و بازنشستگان و عیادت از بیماران،آگاه سازی در مدارس و ادارات و دانشگاهها و نشست های تخصصی با موضوع انضباط اجتماعی و مسائل امنیتی و غبار روبی مزار شهدا هم انجام خواهد شد .

مصطفائی افزود: ما در این هفته عملکرد یک ساله خود را به مردم بیان می کنیم تا آنها امیدوار باشند و امنیت پایدار بماند و البته این امر مرهون ریخته شدن خون های شهدا و تعامل و همکاری سپاه و بسیج و اطلاعات و البته مشارکت مردم است.

وی اضافه کرد: امسال برنامه های هفته ناجا با ماه محرم تقارن پیدا کرده است و توجه به امر به معروف و نهی از منکر که هدف اصلی قیام اما حسین(ع)و یاران باوفائش بود لحاظ شده است و در لوگوی ناجا نیز تصاویری از حرمین شریفین قرار داده شده است.

مصطفائی با بیان اینکه شهرستان خدابنده یکی از محورهای مواصلاتی مهم به مرکز کشور و پایتخت است ادامه داد: با توجه به شعار سال در زمینه کشف کالای قاچاق به لطف خداوند و همکاری مردم کشفیاتی خوبی در این شهرستان حاصل شده است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار