فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت گفت: یادآوری خاطرات پندآموز هشت سال دفاع مقدس از ضروریات جامعه است و نباید از این فرصت غافل شویم.
کد خبر: ۸۷۵۵۵۷۰
|
۱۰ مهر ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان، سرهنگ مجید دوهندو در مراسم اعزام دانش آموزان گیلانی به مناطق عملیاتی که امروز از کانون بسیج جوانان رشت برگزار شد اظهار کرد: عزت و بزرگی نظام اسلامی را مدیون رشادت‌های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس هستیم.

وی با بیان اینکه اردوهای راهیان نور فرصتی برای معرفی ارزش‌های دفاع مقدس است گفت: یادآوری خاطرات پندآموز هشت سال دفاع مقدس از ضروریات جامعه است و نباید از این فرصت غافل شویم.

وی با اشاره به اینکه نخستین کاروان دانش آموزی گیلان از ناحیه رشت عازم مناطق عملیاتی شد افزود: این کاروان در قالب 8 دستگاه اتوبوس از دانش آموزان دختر مقاطع تحصیلی دوم و سوم دبیرستان از نواحی یک و دو آموزش و پرورش شهرستان رشت بودند.

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت مناطق مورد بازدید زائرین را یادمان های شهدای مرصاد، بازی دراز، ثارا... عنوان کرد و گفت: تماشای نمایش رزمی فرهنگی مردان افلاکیان از دیگر برنامه های دانش آموزان اعزامی است.

دوهندو با بیان اینکه شهدا زمین و زمان در دستشان است و مورد عنایت خاص پیغمبر هستند خاطرنشان کرد: کشور با آرمان های شهدا استوار است و وظیفه ما انتقال فرهنگ بوده و اگر دراین کار موفق باشیم کشورمان همیشه سرافراز است.

ارسال نظرات