نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل:
نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل مردم ما بیعت با اهل بیت (ع) دارند.
کد خبر: ۸۷۵۵۶۲۹
|
۱۱ مهر ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از خلخال به نقل از ازناو، حجت الاسلام نجات فیاضی در گردهمایی سیاسی روحانیون و مراسم استقبال از محرم در خلخال که باحضور روحانیون شهرستان خلخال در محل سالن تبلیغات اسلامی خلخال تشکیل شد گفت: مردم ما با اهل بیت (ع) بیعت دیرینه دارند.

فیاضی گفت: امروز به واسطه قیام خونبار کربلا در جهان قدرت داریم و در هشت سال دفاع مقدس رزمندگان از کربلا اقتباس کرده و در راه وطن جانبازی کردند.

فیاضی گفت: اکنون تکفیری ها و داعشی ها با متوسل شدن به انواع فریب ها و فتنه ها در صدد اختلاف بین مذاهب بوده و به معرفی چهره نامربوطی از اسلام پرداخته اند که باید چهره واقعی اسلامی با حضور شایسته روحانیون در جمع مردم به صورت واقعی معرفی شود.

وی حضرت آیت الله سید حسن عاملی را نعمتی بزرگ برای استان اردبیل عنوان گفت: امروز اندیشه دینی چالشی است که دشمنان می خواهند مردم ومذاهب را با تفرقه از یکدیگر جدا سازند.

فیاضی عالم تشیع را هدیه به نسل عالم دانست وگفت: امام حسین (ع) به ما فضیلت ، ارزش و فرهنگ معنویت را ارزانی داشته است .

فیاضی از روحانیون شهرستان خلخال خواست تا آموزهای دینی و اخلاقی نهضت عاشورا را جریان سازی کرده و در جامعه نشر دهند و پنداشت های غلط و ترویج شده وهابیت را از جامعه پاک نمایند.

حجت الاسلام والمسلمین ستوده نیز درجمع روحانیون بر پرهیز از هرگونه بدعت و آسیب های عزاداری تاکید وگفت: شخصیت حضرت امام حسین (ع) و نگاه وی به عاشورا و ادامه جریان عاشورا موجبات استحکام دین اسلام در طول تاریخ را به دنبال داشته است.

ارسال نظرات