خبرهای داغ:
گزارش تصویری

یادواره شهدای وحدت و عشایر زیرکوه

به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس و با هدف زنده نگه داشتن یاد و خاطر شهدا، یادواره شهدای وحدت و عشایر شهرستان زیرکوه در روستای بارنجگان برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۵۵۷۳۱
|
۱۱ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، حجت الاسلام مرتضائی نیا امام جمعه زیرکوه در یادواره شهدای وحدت و عشایر شهرستان زیرکوه در روستای مرزی بارنجگان اظهارداشت: باید خاطرات دفاع مقدس نسل به نسل به آیندگان منتقل گردد زیرا دشمن به دنبال این است که دفاع مقدس به فراموشی سپرده شود.

وی با تاکید بر حفظ ارزشهای نظام، خاطرنشان کرد: این ارزشها یعنی نماز، دعا، ولایت پذیری ، نماز جماعت و نماز جمعه باید حراست شود و در جامعه زنده بماند.

وی تاکید کرد:جوانان انقلابی بودن، انقلابی ماندن وتفکر انقلابی را سرلوحه کار خود قرار دهند.

امنیت امروز جامعه مرهون خون شهدا و وجود ولایت فقیه است

فرمانده انتظامی زیرکوه نیز در این مراسم ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس ،اظهارداشت: امروزباید یاد وخاطره شهدا در جای جای نظام اسلامی جاری وساری باشد، چرا که این امنیتی که داریم مرهون خون شهدا و وجود ولایت فقیه درجامعه است.

سرهنگ جواد بخشی جوانان را به مطالعه عملیات های دفاع مقدس توصیه و بیان کرد: جوانان باید هوشیار، بصیر و آگاه باشند و توطئه های دشمن را بشناسند.

وی اذعان داشت: امروز دشمن با ابزار جنگ نرم خود که گوشی های همراه و شبکه های اجتماعی هستند به داخل خانه های ما نفوذ کرده است و ما باید با سلاح بصیرت به جنگ دشمن برویم.

قرائت دکلمه، اجرای سرود، سخنرانی و مداحی از دیگر برنامه های اجرا شده در این یادواره بود.

همچنین در پایان این یادواره از خانواده معظم شهدا و پیشکسوتان بسیج عشایر تجلیل شد.


ارسال نظرات
پر بیننده ها