نماینده ولی فقیه در لرستان:

احیای جامعه در گرو امرو به معروف و نهی از منکر

نماینده ولی فقیه در لرستان وامام جمعه خرم آباد گفت:احیای ارزش ها در جامعه بستگی به امر به معروف و نهی از منکر دارد .
کد خبر: ۸۷۵۵۷۴۳
|
۱۱ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از لرستان؛آیت الله سید احمد میرعمادی در جلسه شورای امر به معروف ونهی از منکر استان لرستان اظهار کرد:احیای ارزش ها در جامعه بستگی به امر به معروف و نهی از منکر دارد و اگر از این فریضه الهی غفلت کنیم ، جامعه دچار انحطاط می شود.

وی افزود:  نباید دامنه امر به معروف و نهی از منکر را تنها به مواردی مثل بدحجابی و بی حجابی محدود کرد بلکه ناهیان از منکر باید در زمینه منکرهایی از قبیل کم کاری ، تنبلی ، سو استفاده از بیت المال ، رشوه و پارتی بازی نیز حساس باشند.
آیت الله میرعمادی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب دو وظیفه برای ما تعیین کرده که اولین وظیفه ایستادگی در مقابل هجمه فرهنگی دشمن و حفظ روحیه مقاومت، ایستادگی، اعتماد به نفس و خودباوری و وظیفه دیگر ما نیز ایستادگی و مقاومت در برابر نفوذ و هجمه فرهنگی دشمن است.
دبیر ستاد امر به معروف استان لرستان نیز در این جلسه گفت: برگزاری همایش بزرگ تجدید میثاق با بزرگ آمر امر به معروف ونهی از منکر در 16 مهرماه، اعزام سخنران به مدارس و دانشگاه های استان، حضور بی واسطه مسئولان در جمع مردم، همایش بانوان شاغل در ادارات و ساماندهی شوراهای این فریضه در نهاد های استان از جمله برنامه های هفته احیا امر به معروف ونهی از منکر در این استان هستند. 
سرهنگ حسین پازدار افزود: عمل به قانون امر به معروف و نهی از منکر ضروری است لذا مسئولان باید اقدام وعمل در این حوزه را جدی بگیرند.

ارسال نظرات