خبرهای داغ:
صبح امروز صورت گرفت:

تودیع و معارفه مدیریت شعب بانک انصار

مراسم تودیع و معارفه مدیریت شعب بانک انصار استان قزوین صبح امروز در سالن جلسات شهرداری منطقه 2 استان قزوین برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۵۵۷۶۹
|
۱۱ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، فروتن قائم مقام بانک انصار در مراسم تودیع و معارفه مدیریت شعب جدید قزوین با اشاره فعالیت های بانک انصار در سال‌های گذشته اظهار کرد: فعالیت های بانک ها به عنوان شبکه پولی در کشور یک کار مشخص و روشنی است و وقتی که به سابقه اقتصاد در ایران نگاه می‌کنیم، اقتصاد به عنوان یک کار جهادی معرفی شده است.

وی افزود: طبق فرمایش مقام معظم رهبری کار جهادی یعنی کاری با تلاش های بسیار زیاد و همچنین در مقابله با دشمنان بنا شده باشد.

فروتن راه پیشرفت نظام را توجه به اقتصاد داخلی دانست و بیان کرد: امروز فعالیت های بانکی و پولی در کشور ما کار کردن در جبهه اقتصادی است و راه پیشرفت و تعالی نظام توجه به مسائل اقتصاد داخلی، تولید و صنعت می‌باشد.

وی ادامه داد: بانک انصار به عنوان یک مجموعه ارزشی تمام نگاهش را به اثرگذاری مثبت در این حیطه معطوف کرده است.

قائم مقام بانک انصار بیان کرد: ما مجموعه ای از اساتید دانشگاه‌ها و فعالان بانکی را گرد هم آوردیم و نتیجه آن تدوین یک مسیر درست برای حرکت در اقتصاد مقاومتی بود.

وی درباره توفیقات بانک انصار تصریح کرد: از مباحث مهمی که این بانک به آن پرداخته ابعاد شرعی در مسائل بانکی است و بانک انصار تنها بانک دارای کمیته فقهی می‌باشد.

فروتن افزود: فعالیت های حرفه ای بانک و ورود به بازار بورس و نیز رضایت 87% مشتریان از توفیقات این بانک به حساب می آید.

وی در پایان ضمن تقدیر و تشکر از زحمات آقای عابدی که در 5 سال مدیریت خود کارنامه خوبی از خود به جای گذاشته برای آقای مرادی در پست جدید خود آروزی موفقت کرد.

1001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار