حضور 25 درصد از مردم کهگیلویه و بویراحمد در 8 سال دفاع مقدس

جانشین فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: بیش از 25 درصد مردم کهگیلویه و بویراحمد در دوران دفاع مقدس حضور داشتند.
کد خبر: ۸۷۵۵۸۰۴
|
۱۱ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۷

سرهنگ جهانگیر انصاری صبح امروز در حاشیه برگزاری اولین روز کنگره ملی سرداران و 1880 شهید کهگیلویه و بویراحمد در جمع خبرنگاران با تسلیت ایام ماه محرم اظهار کرد: اولین روز کنگره ملی سرداران و 1880 شهید استان به نام اجلاسیه شهدای عشایر، آزادگان و جانبازان، با حضور مهمانان کشوری و لشکری در این استان در حال برگزاری است.

جانشین فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: اجلاسیه شهدای عشایر و آزادگان با سخنرانی سرلشکر محسن رضایی و مداحی حاج صادق آهنگران از بازماندگان جنگ تحمیلی در حال برگزاری است.

انصاری با بیان اینکه مردم کهگیلویه و بویراحمد در تمامی صحنه‌ها حضور فعال و چشمگیری داشتند، گفت: بیش از 25 درصد مردم استان در دفاع مقدس حضور داشتند.

جانشین فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در اعزام به جبهه‌های جنگ جزء استان‌های برتر بودیم، گفت: فرزندان کهگیلویه و بویراحمد در عملیات‌های فتح‌المبین، خیبر و والفجر 8 حضور چشمگیری داشتند.

وی اذعان کرد: مردم کهگیلویه و بویراحمد به دلیل روحیه شجاعت‌طلبی در تمامی عرصه‌ها حضور خوبی داشتند.

سرهنگ انصاری در پایان با اشاره به اولین روز برگزاری کنگره ملی سرداران و 1880 شهید کهگیلویه و بویراحمد اذعان کرد: ورود به اجلاسیه شهدا برای عموم آزاد است چرا که این برنامه متعلق به تمامی مردم است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار