خانه شمشیربازی گرمی افتتاح شد

با حضور مسئولین هیدت شمشیر بازی استان اردبیل خانه شمشیر بازی گرمی افتتاح شد.
کد خبر: ۸۷۵۵۸۴۲
|
۱۱ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرمی به نقل از سیفار،شمشیربازی گرمی نشانه ای از همکاری، توجه و حمایت مشترک اداره ورزش شهرستان و هیئت استان از یک هیئت ورزشی تازه متولد شده است. هادی صباغی رئیس هیئت شمشیربازی استان با بیان این مطلب در جلسه مشترک با رئیس و مسئولین اداره ورزش و جوانان شهرستان گرمی، افزود: تلاش و پشت کار آقای منصور پناهی رئیس هیئت شهرستان و حمایت و پشتیبانی آقای عزیزی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان و همکاران ایشان، باعث شد تا شمشیربازی گرمی پله های موفقیت را یکی پس از دیگری طی کرده و امسال با کسب 3 مدال از مجموع 4 مدال المپیاد زیر 16 سال استان، نشان داد روی خط پیشرفت و تعالی قدم بر می دارد.

رئیس هیئت شمشیربازی استان مهمترین ویژگی ورزشکاران این شهرستان را علاقه مندی و پیگیری های آنان دانست و تصریح کرد: چندین بار ورزشکاران نوجوان ما در این شهرستان شخصا با تماس با رئیس هیئت استان پیگیر چگونگی برگزاری مسابقات و زمان آن هستند و این نشانه و موید این مطلب است که علاقه آنان به شمشیربازی یک علاقه عمیق است و این مسائل مسئولین هیئت استان را خوشحال و پر انگیزه می کند.

صباغی با تشکر ویژه از مسئولین ورزش شهرستان، اختصاص یک سالن خوب و مناسب و خرید دستگاه آپاره با اعتبارات شهرستان را یک حرکت بزرگ برای تعالی شمشیربازی این شهرستان دانست و اظهار امیدواری کرد تا بزودی و با اختصاص این امکانات، شمشیربازی گرمی بتواند خود را در عرصه استانی و ملی بیش از پیش اثبات نماید. وی تصریح کرد: هیئت استان هم در حد توان خود از نظر تجهیز شهرستان همراه شمشیربازی شهرستان گرمی بوده و به زودی بازهم تجهیزات جدید در اختیار شمشیربازان این شهرستان قرار خواهد گرفت.

در این نشست مشترک، علی عزیزی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان گرمی هم با تشکر از حمایت های هیئت استان از شمشیربازی گرمی، اظهار داشت: نگاه ما به شمشیربازی یک نگاه صرف به یک رشته ورزشی نیست و ما با قدرت و وسواس پیگیر تحرکات و عملکرد این هیئت ورزشی هستیم و قطعا در حد توان در جهت رفع مشکلات و موانع این هیئت تلاش خواهیم کرد. وی افزود: برنامه محوری و برنامه ریزی دقیق هیئت استان باعث شده تا حرکت هیئت شهرستان را برنامه محور و اصولی باشد و امروز قطعا با مدیریت مناسب، شمشیربازی استان یک هیئت با راندمان کاری و عملکردی بالا و جزو هیئت های برتر استان و کشور می باشد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان گرمی ضمن تاکید بر ادامه حمایت های خود از هیئت شهرستان، از اختصاص اعتبار برای تجهیز هیئت شمشیربازی خبر داد و اظهار داشت: تاکید ما بر بالا بردن توان تجهیزاتی است و در این راه از محل های مناسب برای تجهیز هیئت اعتبار مهیا خواهیم کرد. وی ادامه داد: ما همچنین برای رونق بخشیدن به این هیئت در شهرستان، درخواست میزبانی یکی از مسابقات استانی را داریم و این درخواست بزودی به هیئت استان ارسال خواهد شد.

لازم به توضیح است براساس توافق صورت گرفته بین اداره ورزش شهرستان گرمی و هیئت استان، قرار شد مسابقات اپه قهرمانی جوانان استان در آبانماه آینده به میزبانی شهرستان گرمی برگزار شود. ضمن اینکه قرار شد این اداره و هیئت استان بصورت مشترک برای تجهیز شمشیربازی گرمی اعتبار اختصاص دهند.

در جریان این سفر، سالن خانه شمشیربازی شهرستان گرمی رسما افتتاح گردید.

ارسال نظرات