هر ساله خادمان افتخاری حسینیه اعظم با حضور عموم مردم با غبارروبی و عطر افشانی مسجد به استقبال ماه محرم می‌روند.
کد خبر: ۸۷۵۵۸۵۴
|
۱۱ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیر روابط عمومی حسینیه اعظم زنجان گفت: آئین غبارروبی و عطرافشانی حسینیه اعظم زنجان در آستانه ماه محرم برگزار می‌شود.

مجتبی شهامی اظهار کرد: حسینیه اعظم زنجان به عنوان یکی از اماکن مذهبی شیعیان به لحاظ برنامه‌های متعددی که در این مکان اجرایی شده، گردشگران بسیاری را به استان جذب می‌کند.

وی با اشاره به اینکه هر سال برنامه‌های متعدد شاخصی در حسینیه اعظم زنجان اجرایی می‌شود، تصریح کرد: از برنامه‌های شاخصی که همزمان با ماه محرم در حسینیه اجرایی میشود، مراسم عزاداری هشتم محرم است.

مدیر روابط عمومی حسینیه اعظم زنجان با بیان اینکه علاوه بر این مراسم از آغاز ماه محرم نیز برنامه‌های متعددی در حسینیه اعظم زنجان در قالب عزاداری، سخنرانی و مداحی اجرایی می‌شود، اضافه کرد: به همین مناسبت همزمان با آخرین جمعه از ماه ذی‌الحجه، آئین غبار روبی و عطرافشانی حسینیه اعظم زنجان برگزار ‌شد.

شهامی گفت: آئین غبارروبی و عطرافشانی حسینیه اعظم روز جمعه نهم مهر ماه ساعت 15 و 30 دقیقه با مداحی ذاکر اهل بیت سید مرتضی حسینی‌راد برگزار شد.

مدیر روابط عمومی حسینیه اعظم زنجان تصریح کرد: هر ساله خادمان افتخاری حسینیه اعظم با حضور عموم مردم با غبارروبی و عطر افشانی مسجد به استقبال ماه محرم می‌روند.

ارسال نظرات