نماینده مردم اردبیل، نمین، نیر و سرعین در مجلس شورای اسلامی طی پیامی قهرمانی یوسف صبری ورزشکار اهل آبی بیگلو شهرستان نمین را تبریک گفت.
کد خبر: ۸۷۵۵۸۵۹
|
۱۱ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از نمین به نقل از شکوه فرهنگ، رضاکریمی طی پيامي قهرماني یوسف صبری در مسابقات قهرمانی ووشو جوانان جهان در بلغارستان را تبريك گفت.

در پیام تبریک نماینده مردم اردبیل، نمین، نیر و سرعین در مجلس شورای اسلامی آمده است:

خبر قهرمانی غرور آفرین فرزند برومند دیار ویلکیج جناب آقای یوسف صبری در مسابقات قهرمانی ووشو جوانان جهان در کشور بلغارستان مایه مسرت و مباهات عموم جامعه ورزش کشور، هم استانی‌های عزیز و بخصوص مردمان پاک سرشت محال ویلکیج گردید.

بدین وسیله ضمن تبریک کسب این قهرمانی ارزشمند، از خداوند متعال توفیقات روز افزون را برای ایشان در عرصه های مختلف پهلوانی و قهرمانی مسئلت می نمایم.

رقابت هاي ووشوي قهرماني جوانان جهان در دو بخش تالو و ساندا از پنجشنبه با حضور نمايندگان 51 کشور در شهر «بورگاس» بلغارستان آغاز شده و تا 12 مهرماه ادامه خواهد داشت.

بخش ساندای ووشو جهان با قهرمانی چین، نایب قهرمانی ایران و با کسب جایگاه سوم از سوی ویتنام به کار خود پایان داد.

صبری ورزشکار اهل آبی بیگلو از توابع شهرستان نمین در رقابت هاي ووشوي قهرماني جوانان جهان به میزبانی بلغارستان مدال طلای مسابقات را از آن خود کرد.

این ورزشکار اهل آبی بیگلو از توابع شهرستان نمین براي رسيدن به ديدار نهايي، بر رقیبان خود از کشورهای روسيه، بلغارستان و ويتنام غلبه کرده بود.

ارسال نظرات