عضو شورای اسلامی شهر شاهرود

هدف اصلی دشمنان امروز از بین ببرن تفکر ناب اسلامی است

باقری در گردهمایی بسیجیان دهستان دهملا شاهرود گفت: دشمنان امروز می خواهند تفکر ناب اسلامی را از بین ببرند برای همین اسلام آمریکایی و شیعه انگلیسی را براه انداخته اند و می خواند به نام دین ریشه دین را بکنند و تلاش آنها زدودن اسلام به دست اسلام و مسلمانان جاهل و نادان است.
کد خبر: ۸۷۵۵۹۱۹
|
۱۱ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، علی باقری در گردهمایی بصیرتی بسیجیان دهستان دهملا که به همت پایگاه میثم تمار حوزه بسیج روستایی نجف اشرف در مسجد اعظم روستای دهملا شهرستان شاهرود برگزار شد در سخنانی با گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و شهدا اظهار کرد: مردم ما با بصیرت وارد عرصه دفاع مقدس شدند و به ندای امام راحل لبیک گفتند.

وی افزود: زنان این سرزمین زینب وارد و با فرهنگ عاشورایی در زمان دفاع مقدس پای کار آمدند.

باقری خاطر نشان کرد: افتخار جمهوری اسلامی این است که بعد از 8 سال جنگ یک وجب از خاک جمهوری اسلامی را از دست ندادند.

عضو شورای اسلامی شهر شاهرود تصریح کرد: بصیرت و همراهی مردم ما در دوران دفاع مقدس ستودنی است.

وی با بیان اینکه امروز آنچه داریم از برکت دفاع مقدس و ایثار و فداکاری ملت بزرگ ایران است گفت: باید قدر این نمعت ها را بدانیم و در حفظ آنها تلاش و کوشش نماییم و توطئه های دشمنان را خنثی و آنها را در مسیرشان ناکام بگذاریم.

باقری عنوان کرد: جنگ نرمی که ما امروز در صحنه های مختلف با دشمن داریم بسیار سخت تر از جنگ سختی بود که پشت سر گذاشتیم و امروز نیاز داریم مسلح به سلاح بصیرت و ایمان باشیم.

وی ادامه داد: ما در منطقه ای قرار داریم که استکبارجهانی چشم طمع بدان دوخته و تمام تلاش خود را دست اندازی به سرمایه های مادی و معنوی آن نهاده است و جمهوری اسلامی قدرتی بزرگ در منطقه و سد محکم در برابر زیاده خواهی آنهاست.

عضو شورای اسلامی شهر شاهرود اضافه کرد: دشمنان امروز می خواهند تفکر ناب اسلامی را از بین ببرند برای همین اسلام آمریکایی و شیعه انگلیسی را براه انداخته اند و می خواند به نام دین ریشه دین را بکنند و تلاش آنها زدودن اسلام به دست اسلام و مسلمانان جاهل و نادان است.

وی با اشاره به سخنان رهبر انقلاب در باب نفوذ گفت: نفوذی که رهبری انقلاب بر آن تاکید دارند بسیار جدی است و باید مراقب باشیم که دشمن سراغ خواص رفته چرا که ملت ما پشتیبان ولایت و اسلام هستند اما تاریخ نشان داده خواص و تاثیرگذاران جامعه اگر منحرف شوند می تواند اجتماعی را با خود همراه کنند.

باقری تاکید کرد: تمسک به ولایت و ایمان و توجه به فرهنگ ناب دفاع مقدس راه برون رفت ما از مشکلات است و برای مقابله با جریان نفوذ دشمن باید مراقب راههای نفوذ دشمنان در عرصه های مختلف باشیم و این راه ها را با بصیرت و شناخت سد کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار