خبرهای داغ:
طرح جهادی بهسازی و ایمن سازی بلوارهای مولوی و سعدی سمنان آغاز شد.
کد خبر: ۸۷۵۵۹۴۴
|
۱۱ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۶
به گزارش خبرگزاري بسيج از سمنان، شهردار سمنان در گفت و گو با خبرنگاران گفت: پس از اجرای موفقیت آمیز طرح جهادی بهسازی و ایمن سازی در بلوار ولیعصر سمنان که رضایت و قدردانی شهروندان خوب شهر اخلاق را در برداشت ، ارزیابی های اولیه برای شناسایی محورهای دارای مشکل و پرتردد انجام و بلوار مولوی به عنوان فاز دوم طرح جهادی انتخاب شد.
حسین موسوی افزود: این بلوار دارای مشکلاتی نظیر آسفالت نامناسب، مسیرهای عابر پیاده نا امن ، عدم هدایت صحیح آب های سطحی ، نداشتن جداول مناسب و.. است که قرار است این مشکلات ظرف 15 روز آینده مرتفع شود.
به گفته وی این مسیر دارای پل  و مسیر عابر پیاده نامناسب هم هست که در همین راستا پل های غیراستاندار و مازاد نیز جمع آوری شده و از پل های مناسبی که مسیر عبور آبهای سطحی را سد نکنند استفاده خواهد شد چون هم اکنون تعداد زیادی از این پل ها مسیر آب را سد کرده و سبب طغیان آب در زمان بارندگی و  ورود آن به خیابان خواهند شد.
شهردار سمنان خاطر نشان کرد: فضای سبز این مسیر هم که در اسفندماه اصلاحاتی در آن صورت گرفته و گونه های مناسب و سازگار با محیط در آن کاشته شده بود نیاز به یک سری اصلاحات دارد که در حال انجام است.
موسوی گفت: بعد از اتمام این بلوار ، بهسازی و ایمن سازی بلوار سعدی از میدان سعدی تا میدان امام خمینی (ره)صورت می گیرد .
وی ابراز امیدواری کرد: برطرف شدن این ناهنجاری های شهری در زیبایی سیمای شهری تاثیرگذار بوده و رضایت شهروندان را در برداشته باشد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها