دستگیری نیروهای آمریکایی در خلیج فارس هیمنه استکبار را شکست/ دفاع همچنان باقی است

فرمانده سپاه امام سجاد(ع)هرمزگان با اشاره به دستگیری نیروهای آمریکایی در خلیج فارس گفت:دستگیری نیروهای آمریکایی در خلیج فارس هیمنه پوشالی استکبار را شکست.
کد خبر: ۸۷۵۵۹۶۶
|
۱۱ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۶

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سپاه امام سجاد(ع)هرمزگان:سردار رضا ترابی فرمانده سپاه امام سجاد(ع)هرمزگان در مجمع بسیج شهرستان پارسیان،بسیج را محلی دانست که در آن افرادی برای پاسداشت شهدا واقتدار پرچم سه رنگ ایران دور هم جمع شوند وبرای عمران وآبادانی وامنیت،فارغ از نوع گویش،رنگ،لباس باهم تفکر کنند و گام بردارند. 

فرمانده سپاه امام سجاد(ع)هرمزگان با اشاره به دفاع مقدس گفت:امروز ایران اسلامی یکی از کشورهای قدرتمند منطقه است که از امنیت بالایی برخوردار می باشد واین امنیت وآرامش و عزت مدیون دفاع مقدس و شهدای دفاع مقدس است. 

سردار ترابی با اشاره به اینکه دفاع مقدس به یک هفته اختصاص ندارد که به آن ببالیم،افزود: دفاع مقدس به ۸ سال جنگ تحمیلی نیز اختصاص ندارد بلکه آن بخشی ازدفاع ومقاومت مردم ایران بود. 

وی ادامه داد:امروز روزی است که باید بگوئیم دفاع همچنان باقی است وقوی تر از دوران دفاع مقدس باید ادامه دهیم،زیرا که هزینه های سنگینی در دفاع مقدس پرداخت کردیم. 

سردار ترابی به ۳۱ شهریور ماه سال ۵۹ اشاره وتصریح کرد:دشمن غاصب ظلمی بزرگ را بر کشور وملت ایران وارد کرد،مردمی که کمتر از دوسال بود که انقلابشان را به پیروزی رسانده بودند. 

فرمانده سپاه امام سجاد(ع)هرمزگان به دستگیری سربازان ونیروهای آمریکایی در آب های سرزمینی ایران اشاره و تأکید کرد:با این دستگیری تمامی هیمنه پوشالی استکبار توسط چند دلاورمرد دریایی سپاه شکسته شد به طوری که رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا این شکست را بی سابقه خواند وگفت که بعد از جنگ جهانی دوم هیچ قدرتی در جهان جرأت این را به خود نداده بود که دست نیروهای آمریکایی را بالای سر ببرد. 

وی به نگرانی های کاندیدهای ریاست جمهوری آمریکا در قبال ایران اشاره وخاطرنشان کرد:کلینتون وترامپ در مناظره تلویزیونی خود در مقابل دیدگان دنیا ۱۷ بار نام ایران را بر زبان می آورند،مگر کشوری دیگر در دنیا وجود ندارد،زیرا جمهوری اسلامی قدرتی دارد که هیچ کشوری در دنیا ندارد وآن شهدا وجانبازان ورهبری مقام معظم رهبری است که آن را ازتمام کشورهای دنیا متمایز می کند.

در پایان نیز  دوطرح بومی ومحلی با محوریت ارتقای فرهنگی محله آلوده وحجاب برتر به رأی گذاشته شد که با رأی بالا برای اجرای کار تصویب شد. درپایان بیانیه مجمع بسیج شهرستان پارسیان توسط صفایی رئیس مجمع بسیج شهرستان قرائت شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار