کارشناس مسائل دینی در گفتگو با «بسیج»:
حجت السلام کاشی‌پور گفت: در آستانه محرم هستیم و نوک پیکان حمله به سمت واقعه محرم و عاشورا است به‌طوری‌که شبهات در راستای نفی کامل ماجرا هدف‌گذاری شده است.
کد خبر: ۸۷۵۶۱۵۵
|
۱۲ مهر ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۸

حجت السلام محسن کاشی‌پور کارشناس مسائل دینی و فضای مجازی در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج با اشاره به جنبه های مثبت و منفی فضای مجازی گفت: میتوان با استفاده درست از فضای مجازی این فضا را تبدیل به فرصتی برای انتقال پیام دینی کرد. و

وی با اشاره به اینکه در عرصه کنونی فضای مجازی به دلیل توسعه‌ای که دارد، استفاده از آن در همه عرصه‌ها به خصوص عرصه‌های فرهنگی دینی و قرآنی امری ضروری است، بیان کرد: دشمن برای ایجاد انحراف فکری و اعتقادی در فضای مجازی فعالیت و کارهای تشکیلاتی انجام می‌کند و باید ما نیز با برنامه‌های منسجم، موضوعات مربوط به حوزه دینی و فرهنگی را در فضای مجازی منعکس کنیم و به تبلیغ مناسب دین در عرصه فضای مجازی بپردازیم.

حجت‌الاسلام کاشی‌پور با بیان اینکه تبلیغ دین مهم‌ترین رویکرد گفتمان‌های دینی مبین اسلام است، عنوان کرد: در گفتمان‌های دینی همچنین تلاش می‌شود به شبهات دینی مخاطبان پاسخ مناسب داده شود؛ ابهام‌زدایی و آگهی‌بخشی به مخاطبان که بیشتر نسل جوان و نوجوان هستند از دیگر رویکردها و اهداف برگزاری گفتمان‌های دینی است که باید در فضای مجازی بیشتر توسعه داده شود.

وی در پایان با اشاره به اینکه هر حرفی را بدون سند و مدرک و اطلاعات کافی باور نکنیم، خاطرنشان کرد: ایجاد شبهات در دین ما کاملاً با برنامه‌ریزی است و از یک اتاق فکر منظم با پول فراوان اجرا می‌شود؛ به‌عنوان‌مثال در آستانه محرم هستیم و نوک پیکان حمله به سمت واقعه محرم و عاشورا است به‌طوری‌که شبهات در راستای نفی کامل ماجرا هدف‌گذاری شده است.
ارسال نظرات