خبرهای داغ:
خدابخش با اشاره به بارش‌های پراکنده در اصفهان گفت: به این زودی‌ها نباید منتظر بارشی مؤثر بر شهر اصفهان باشید.
کد خبر: ۸۷۵۶۱۸۲
|
۱۱ مهر ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج،رئیس اداره پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان در تشریح آخرین وضعیت آب و هوایی استان از حاکم بودن جوی نسبتاً ناپایدار در دو روز آینده بر روی استان اصفهان خبر داد.

حسن خدابخش از ادامه‌دار بودن وزش نسبتاً شدید باد و افزایش گردو غبار گفت و ادامه داد: امروز شاهد بارش پراکنده بر روی اصفهان هستیم که به تلطیف هوا هم به نسبت کمی کمک می‌کند.

وی بابیان اینکه احتمال ضعیف رعدوبرق را هم در اصفهان شاهد خواهیم بود، اظهار کرد: احتمال این رُخداد در غرب استان بسیار بیشتر است، البته بارش در غرب، مرکز و شمال شرق هنوز ادامه دارد.

رئیس اداره پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان با اشاره به خارج شدن این سامانه از اواخر وقت فردا گفت: با خروج این سیستم از شرق استان، به‌تدریج از ناپایداری‌های موجود کاشته خواهد شد.

خدابخش در مورد ریزش نذورات جوی بر روی اصفهان در مهرماه اظهار کرد: به این زودی‌ها بارش مؤثری بر اصفهان رخ نمی‌دهد.

وی با اشاره به ریزش‌های پراکنده باران در اصفهان تأکید کرد: این بارش‌ها پراکنده تنها به تلطیف بخشی هوا و کاهش غبارآلودگی کمک می‌کند.

رئیس اداره پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان از کاهش گرد و غبار و غبارآلودگی اصفهان طی روزهای آینده خبر داد.

وی در توصیه‌ای اظهار کرد: با توجه به وجود ابر در آسمان امروز اصفهان با افزایش دما مواجه هستیم که ممکن است فردا با کاهش چندین درجه‌ای در حداقل هوا، تغییرات دمایی ایجادشده به افزایش سرماخوردگی‌ها بینجامد که مردم باید مراقب سلامت خود باشند.

پیش‌بینی سه‌روزه شهر اصفهان:

یکشنبه: قسمتی ابری، گاهی افزایش ابر و وزش باد و گرد و خاک و بارش پراکنده و احتمال رعد و برق

دوشنبه: صاف و غبار صبحگاهی تا قسمتی ابری، گاهی وزش باد

سه‌شنبه: صاف تاکمی ابری، گاهی وزش باد

ارسال نظرات
پر بیننده ها