خبرهای داغ:
در پایان هفته دفاع مقدس حوزه بسیج دانش آموزی حضرت زینب(س) ناحیه نجف آباد نشست فرهنگی-بصیرتی با حضور قریب به 50 نفر از مادران دانش آموزان دختر بسیجی عضو شورای واحدهای پیشگام برگزار نمود.
کد خبر: ۸۷۵۶۲۵۵
|
۱۳ مهر ۱۳۹۵ - ۰۷:۳۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسيج در نجف آباد؛ در این جلسه آقای بوذرجمهری در ابتدا با اشاره اجمالی به دفاع مقدس گفتند: « قصد دشمن از جنگ خاتمه به زندگی ما و نابودی موجودیت ما بود در صورتی که به ما زندگی دوباره دارد، این جنگ به ما آموخت که می توان به جوانان اعتماد کرد مثل حال که جوانان ما در سوریه به دفاع از حرمین پرداخته اند. جنگ 8 ساله در تمام ابعادش میدان ظهور تمام افراد جامعه چه زن و چه مرد شد که هر کدام صحنه های زیبایی را آفریدند. و این پیروزی ممکن نشد مگر به دلیل وحدت ملی و تربیت نسلی با بصیرت. تربیت مهمترین وظیفه مادران است که نقش مهمی را در زندگی انسان به عهده دارد و تاریخ ما نشان می دهد که جوانان غیور ایرانی تحت تربیت مادران عالی بوده اند .»

ایشان در ادامه افزود: « و این وظیفه تربیت، امروزه بدلیل هجمه وسیع فرهنگی دشمن و آثار مخرب رسانه ها نسبت جنگ و دفاع 8 ساله سخت تر است و این به عهده شما مادران است که با شناخت صحیح از تهدیدات فرهنگی و مدیریت زمان فراغت خانواده جلوی نفوذ دشمن را بگیرید. از طرفی شما می توانید با ایجاد صلح و صفا و محبت در زندگی با همسرانتان این صمیمیت را به فرزندانتان انتقال دهید و بهترین نسل را تربیت نمایید که وظیفه ای دو طرفه است.»

وی در پایان با اشاره به ویژگی های دجال که در روایات موجود است مصداق های آن را در زمان حال بیان نمودند که هر کدام بنوعی مخالف با ارزش های اسلامی- ایرانی ماست.

گفتنی است در ابتدا فرماندهی حوزه خانم سعیدفر در رابطه با نقش فرزندان بسیجی حاضرین در کمک به شکوفایی بسیج اشاره نموده و از آنها خواست که در این راه همراه فرزندان خود باشند و موجب دلگرمی آنها گردند.


ارسال نظرات
پر بیننده ها