همزمان با هفته نیروی انتظامی ؛

صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی شهرستان بهاباد به روایت تصویر

به مناسبت هفته نیروی انتظامی صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی شهرستان بهاباد با حضور فرماندار و اعضای شورای تامین ، نیروهای نظامی و انتظامی و بسیج ، مسئولین ادارات و نهادها در محل فرماندهی انتظامی شهرستان بهاباد برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۵۶۳۱۲
|
۱۲ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بهاباد، به مناسبت هفته نیروی انتظامی صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی شهرستان بهاباد با حضور فرماندار و اعضای شورای تامین ، نیروهای نظامی و انتظامی و بسیج ، مسئولین ادارات و نهادها در محل فرماندهی انتظامی شهرستان بهاباد برگزار شد.

در این مراسم پس از برافراشتن پرچم جمهوری اسلامی ایران و قرائت سرود سرهنگ مهدی رحیم زاده فرمانده انتظامی بهاباد در سخنانی با تبریک هفته نیروی انتظامی و گرامی داشت یاد و خاطره شهدای نیروی انتظامی به تشریح فعالیت های این نیرو در 6 ماهه سال جاری در شهرستان پرداخت.

سرهنگ رحیم زاده افزود : با اشاره به اینکه امنیت به عنوان یکی ازمهمترین نیازهای جامعه بشری محسوب می شود، افزود: پلیس به عنوان ناظم اجتماعی برای نهادینه کردن نظم اجتماعی ،ارتقاء سطح آگاهی شهروندان به منظور پیشگیری از آسیب های اجتماعی وکاهش جرائم وبالا بردن احساس امنیت در جامعه درخدمت همه اقشار جامعه است.

وی با بیان اینکه پلیس از تمام ظرفیت ها برای دستیابی به اقتدار نرم در جامعه استفاده می کند افزود: امنیت بیش از هر مقوله ای، عمومی و مردمی است و قلمرو آن، مردم، جامعه، سازمان ها و نهادهای اجتماعی هستند.

فرمانده انتظامی بهاباد از کاهش سرقت و تصادفات در شهرستان خبر داد و گفت : در شهرستان بهاباد تصادفات و سرقت نسبت به 6 ماهه اول سال قبل 36 درصد کاهش داشته است.

وی از صدور مجوز گواهینامه موتورسیکلت و گواهینامه پایه سوم و ایجاد دفتر تعویض پلاک موتر و خودرو در شهرستان خبرداد و گفت : انشاء الله در آینده نزدیک دفتر صدور تعویض پلا ک خودرو و موتور در شهرستان راه اندازی می شود.

در ادامه فرماندار بهاباد به سخنرانی پرداخت و در پایان از خبرنگاران بازنشستگان و کارکنان نیروی انتظامی بهاباد با اهدای لوح تقدیر و هدایائی تجلیل و قدردانی به عمل آمد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار