فرماندار بهاباد در صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی:
اقبال با تأکید بر اینکه نیروی انتظامی وظیفه سنگین و خطیر برقراری و حفظ امنیت را در جامعه بر عهده دارد و این امر را از افتخارات خود میداند، تصریح کرد: ایجاد و حفظ امنیت در جامعه اصلی‌ترین وظایف نیروهای انتظامی است.
کد خبر: ۸۷۵۶۳۱۴
|
۱۱ مهر ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بهاباد، فرماندار بهاباد در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی شهرستان در سخنانی با تبریک هفته نبروی انتظامی و فرارسیدن ایام سوگواری حضرت ابی عبدالله الحسین (ع ) بر نقش نیروی انتظامی در برقراری نظم و امنیت در جامعه اشاره کرد و افزود : برای وجود هرکاری در جامعه و پیشرفت امور امنیت کاملا ضروری است و امنیت پیش نیاز انجام تمامی فعالیتهای روزمره و اجتماعی است.

وی با اشاره به فرمایشات امام راحل (ره) اظهارداشت : تا زمانی که مردم پشتیبان دولت و مجلس هستند و نیروهای مسلح در فکر خدمت به مردم و آیجاد امنیت و آسایش برای آنان هستند هیچ کسی نمی تواند آسیبی به نظام و کشور برساند.

اقبال با تأکید بر اینکه نیروی انتظامی وظیفه سنگین و خطیر برقراری و حفظ امنیت را در جامعه بر عهده دارد و این امر را از افتخارات خود میداند، تصریح کرد: ایجاد و حفظ امنیت در جامعه اصلی‌ترین وظایف نیروهای انتظامی است.

وی افزود :نيروهاي انتظامي و نظامي سنگربانان جامعه هستند و كار آنان خدايي است و قدرتي كه دارند قدرت خداوند است و آنان مايه عزت و سربلندي نظام است.

اقبال با اشاره به اینکه امروز نیروی انتظامی با صلابت و اقتدار در حراست و حفظ امنیت داخلی کوشاست افزود: اگر امروز در داخل کشور این امنیت و راحتی را داریم مدیون تلاشهای شبانه روزی این عزیزان است که با جان و دل از خود مایه میگذارند تا امنیتی پایدار در داخل حکم فرما باشد .

فرماندار بهاباد با اشار ه به اینکه افرادی که در این نیرو فعالیت می کنند حقیقتا در خط مقدم تامین امنیت و خانواده های آنان در پشت خط مقدم، کارهای سخت و طاقت فرسایی را بر عهده دارند گفت :چرا که یکی از نیازهای جامعه محیطی امن و سالم است و اگر امنیت خدشه دار شود و نظم در جامعه نباشد شیرینی سایر امور بر مردم تلخ خواهد شد.

فرماندار شهرستان بهاباد نیز اظهار کرد: عزت و اقتدار مهمترین ویژگی نیروی انتظامی است و تعامل با مردم در راستای خدمات رسانی به آنان و کاهش وقوع جرم باید همواره سرلوحه کارها و فعالی خطیر این ارگان مردمی باشد.

فرماندار بهاباد با بیان این مطلب که نیروی انتظامی پشتوانه مردم است ، نیروی انتظامی را ازنیروهایی دانست که با مردم ، در میان مردم و همدل مردم است .

ارسال نظرات