خبرهای داغ:
حجت الاسلام حاجی زاده با بیان اینکه برنامه اصلی دشمن ضربه زدن به ولایت است، گفت: ولایت مداری، ولایت پذیری و ولایت محوری شاخصه های جوان انقلابی هستند.
کد خبر: ۸۷۵۶۳۳۳
|
۱۲ مهر ۱۳۹۵ - ۰۷:۳۲
مراسم گرامیداشت روز سرباز با حضور حجت الاسلام محمد حاجی زاده مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر فارس  برگزار شد.

حجت الاسلام حاجی زاده با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس، گفت: نقش آفرینی سربازان در دوران دفاع مقدس درخشان بوده و در تاریخ ماندگار شده است، امیدوارم همه بتوانیم به معنای واقعی کلمه " سرباز " باشیم و در راستای تعالی نظام اسلامی حرکت کنیم.

وی با بیان اینکه دوران خدمت مقدس سربازی بهترین فرصت در زندگی برای تجربه اندوزی است، گفت: برای داشتن زندگی جامع و کامل به عبادت، مطالعه و تلاش در تمام عرصه ها نیازمندیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر خدمت وظیفه عمومی را دوران یادگیری چگونگی تطبیق خود با شرایط و ماموریت ها دانست و افزود:  خدمت سربازی در نهاد مقدس سپاه پاسدارن با محبت، احترام و همکاری متقابل سربازان و مسئولان همراه است که تعالی سازمان را در پی دارد.

وی با بیان اینکه حیا، وقار و دوری از گناه شاخصه های جوان مسلمان مومن هستند، گفت:  آنچه به اسلام معنا می دهد شاخصه های اخلاقی است و دارا بودن فضائل دینی در عمل و رفتار است، سعی کنیم این فضائل  را روز به روز در خودمان تقویت کنیم و  در زندگی شخصی و اجتماعی نیز عملی کنیم.

حجت الاسلام حاجی زاده با بیان اینکه برنامه اصلی دشمن ضربه زدن به ولایت است، گفت: ولایت پذیری و ولایت محوری شاخصه های جوان انقلابی هستند.

وی " سرنگونی رژیم وابسته پهلوی، ترس آمریکا از تغییر موازنه قدرت به نفع شوروی و حذف جریان های وابسته به آمریکا در ایران" را از دلایل تحمیل جنگ از سوی استکبار جهانی به ملت ایران دانست و افزود: بی تقوایی و خداترس نبودن از عوامل  مهم بروز جنگ ها و جنایت ها در دنیای امروز است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر با بیان اینکه امروز نیز جنگ استکبار جهانی بر علیه انقلاب اسلامی در جریان است، گفت: در دوران جنگ تحمیلی مرزها و دشمن مشخص و مقابل ما قرار داشتند اما امروز جنگ فکر و اندیشه در جریان است.

حجت الاسلام حاجی زاده افزود: امروز ایستادگی در مقابل جنگ نرم فرهنگی دشمنان انقلاب اسلامی رسالت مهم  جوانان انقلابی است، شهدا در دوران دفاع مقدس با تمام وجود در مقابل دشمن ایستادند و امنیت و اقتدار امروز ایران مرهون خون شهداست.
ارسال نظرات
پر بیننده ها